|
Post by Sirkku #31 on Nov 5, 2010 14:18:49 GMT -5
Kyllä mun kohdalla ainakin tuulet käänty kovin näiden muutosten myötä. Mulle siis tulee uus pyörä, mutta se tulee ihan rossikoneella, eli otan vanhasta koneen, uudesta pytyn, uusi moottori jää 85cc:nä varamoottoriksi. Eli myyn sit kauden jälkeen pois ihan vakion 85cc rossin, todennäkösesti ajamattomalla moottorilla, koska mulla on 2kpl 100cc pyttyjä ja pikkutemmi ei kaudessa alakerrasta hajoo.
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Nov 9, 2010 11:50:36 GMT -5
juu,itel mietityttää,et mihin tommosen temmin saa vuoden jälkeen hukattua,olishan siit joku euro mukava saada,ettei tarvii painaa suohon.noil kotareil tuntuu olevan kysyntää vuoden vanhoinakin,mut toi temmi ollut vuosia aliarvostettu,kiitos puron,taitaa vaakakuppi kääntyy kotarin puoleen,noista kilpamoottoripyöristä,liikkeet lupaa yllättävän paljon vaihdos.kysyin et kuinkas temmin kaa jatkos,tuli puhelimes syvä hiljaisuus.köyhän mietittävä tämmösiäkin
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Nov 9, 2010 13:14:34 GMT -5
Mä oon saanu temmeistä kyllä aina paremman rahan kuin vastaavista kotareista, nelareista ja kasikympistäkin. Kotareista tulee soittojakin vasta kun hinnottelee alle yleisen pyyntitason ja paikanpäällä aina jonkun satasen joutuu vielä tinkiin lisää. Mut 100cc enduro on kyl maailman epäkaupallisin laite, maksaa 1500e enempi, eikä saa edes vakiokassarin hintaa - siksi tää ratkasu. Kai se vaihtohyvitys jää liikkeissä huonommaks, mutta jos myy itse ja ostaa uuden ilman vaihdokkia, niin häviääköhän sitä sittenkään? Eikä varmaan sun tuloilla oo mitään väliä jos jokusen satasen häviäis tai voittais.
|
|
|
Post by Tero #33 on Nov 12, 2010 9:01:55 GMT -5
Siis tä.. jaa temmistä enemmän.. se on sitte p....aa!
Oon aina ite ihmetelly et miten Kotkista pyydetään käytettynä ton verran, mut toisaalta jos saan uuden jampin 5 tonnilla ja kotkan 7 (taitaa nykyään olla 6/8 suhde?) niin onko se väliä jos saa kotkasta käytettynä viis tonnia niin jampin voi laittaa meneen kolmella.. tä??
Nyt joku vetää herneet mutta selittäkää ny hel...i ... siis sama raha sinne samaan kivikkoon menee ainakin mun mielestä .. paitti temmissä enemmän ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Nov 12, 2010 10:09:15 GMT -5
no samaa täs ihmettelen,kun noitten pyörien hintoja tulee kateltua,tohon harrastukseen rahan laittamiseen oon aika tarkka,kun täs elämäs on muitakin kuluja,kun toi ajaminen.saarenmaal ei lasketa rahoja ,mut suomes tarkempaa,mut siel ollaankin pitämäs hauskaa.ja jatkos tääl netis ollaan kaik samanvertasia ja muutenkin,toivon et ei sekoiteta kenenkään tuloja tänne.tai ainakaan mun.
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Nov 12, 2010 17:41:10 GMT -5
Tero hyvä, on aika asiatonta mennä sanomaan toista p****npuhujaksi ilman faktoja ja todisteita. Tässä nyt kummiskin faktat mun kokemuksista, ettei tarvii heitellä ilmaan turhia letkautuksia ja voidaan toista panettematta keskustella asiasta avoimin kortein:
Mitä nyt kerran myin 3v. vanhan nelaritemmin ja kerran 12v. vanhan piikin vs. kotarien hinnat niin enempi sain kuin vastaavista kotareista pyydettiin ja molemmilla kerroilla oli vara valita kenelle myy. Uudehkon nelarin kans tuli kaks soittoa, toinen tuli kattoon, koeajo ja vei mennessään, kotarien yleiseen pyyntihintaan. Ja kun myin niin piikkistä kuin 2-satku kotariakin niin viitisen sataa jäi alle sen mitä oli yleisimmät pyyntihinnat samanlaisista, vaikka molemmat oli tosi siistejä ja 2-satkun koneella lohkoja myöten ajettu vaan 7h. Tismalleen samanlaista kotaria ja temmiä en ole koskaan samaan aikaan ollu myymässä, joten absoluuttista tietoahan tämäkään ei toki anna.
En tiiä montaako tai millasta temmiä itse oot myymässä ollu ja miten vaikeeks on menny, musta tuntuu että myyntitykki kyllä myy kotarin, temmit myyny vähän niin kuin itse itsensä/aika huono oon pyöriä myymään eikä ostajat arvosta yhtään sitä että sanoo rehellisesti asiat vs. temminostajat kai sit arvostaa tai mistä mä tiiän mut ei perustemmin myynti kyllä hirvitä. Mitään supererikoista 100cc enduroo en tietenkään osta toista, mut tuskin menis kotarinakaan kaupaks.
Uutta TM-merkkistä italopyörää kärsimättömänä odottaen...
|
|
|
Post by Tero #33 on Nov 13, 2010 1:33:07 GMT -5
No juu ...peace vaan!!En omistanu enka myyny kumpaakaan mut hintahaitaria on helppo kattoo vaiks netimoto ym.. Hiukan oli provotyyliin mut ei oteta raskaasti! Noi kevari pojat pitaa KTM piikkisen hinnan vaan korkeella mut kautta linjanhan noi on ihmeen kovan hintasia siis kaytettyna.. Taitaa olla Nisulan kans sama ilanne et perhe vie leijonan osan ja sit harrastetaan joten oon pitaytyny naissa 2t peleissa. Sori puuttuu aaaaaaaakkkkoset koneelta
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Nov 13, 2010 18:42:46 GMT -5
Jeps, oppinu meikäläinenkin jotain, pitään ärräpäät poissa. Totta on et valkokilpinen piikki on paras ostos, vähiten häviää arvossa. Vaan kun se on yhtä suuri kun muutkin aikuisten pyörät niin mun on pakko ajaa punakilpisellä. Silloin Shercoo ostaessa oli rahaa valita se minkä haluaa, ei enää, ei ilman sponsoreita. Kaikkiin pelletemppuihin sitä joutuu ryhtyyn kauden rahat kasaan raapiakseen. Mut pääasia että saa ajaa ja harrastaa. Tässä kohtaa on onni olla akka... Shercolla ajaminen oli kyllä kaikin puolin halpaa, vinguttimet tulee kalliiks, onneks ei tarvi kuin worst-case-scenariokin alle puolet budjetista omista rahoista. Ja onneks yks junnu ei ollu kiinnostunu mun manageroinnista, samoista olis saanu sille paljon enempi, mut nyt kun tarttikin samoja naruja ite niin onni puolella kerrankin! Huomenna ajaan, skandien kans
|
|
|
Post by Pasi #20 on Nov 20, 2010 15:37:34 GMT -5
KATOS JUSSI PROFIILI....
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Nov 20, 2010 16:14:58 GMT -5
aik hyvin samppa on sua puhunut ympäri,vaik ookko tutkinut tota 2t vetomiestä tarkemmin,ja Anne luulee et sustakin tulee tommonen pitkä ja komee kun Sändytäkin kun vaihdat laitetta,lyös mul 3000e näppiin niin saat pyörän ja ryjää kasan ja renkaita,lopetan tän homostelun ja ostan sen suzuki dr600 ja hakkaan lapaseen järvisuomes ja otan analyysit telkänpöntöstä mis on karhuuuuuu,n'''''s
|
|
|
Post by Jyrmy on Dec 8, 2010 2:24:28 GMT -5
Kokeillaa ny seuraavaks marjiksen kivikoita 50kg painavammal pelillä...
Tosin ihan eka keitaalle huoltoon, takaiskari vuotaa hieman. Eiköhän puolvuotta vanha 6000km ajettu takuuna hoidu... ?
|
|
|
Post by Wettis #13 on Dec 8, 2010 6:48:23 GMT -5
Onneee uutukaiselle!
-W-
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Dec 8, 2010 9:52:33 GMT -5
ONNEKS ON VIEL JOILTAKIN OSIN TERVEITTEN KIRJOIS,onnee tumputus hetkiin lammen rannal ja muista ottaa analyysioluet sieltä telkän pöntöstö,mortoonkiiiii.liityn sit joukkoon matkabanaanit,kun tapahtuu kartsa tapiot,jos tuol ylhääl on tasaset paanat
|
|
|
Post by Artsi on Dec 8, 2010 15:27:52 GMT -5
Onnee !
Varmaan ihan mahtava oolöraundpeli.
Mites supermotovanteilla?
|
|
|
Post by Jyrmy on Dec 8, 2010 20:09:28 GMT -5
Saattas käydä kortin päälle motovanteill, ja mitäs sitte kun matkalle sattuukin mettäpolkua gtai etes hiekkatietä... eli en usko et viittisin renkaita hirveesti vaihdella. Mut eihän sitä tiä jos sattuu sopivasti eteen tuleen.... Satelliitti piälliköllle semmottiist et mää luulen et mää ajan tolla muutamaa mäkee lukuunottamatta ihan samat polut ku nykyselläkin.. mää kun en noita sekunntteja laske... harvemmin edes minuutteja www.teamvirkki.1g.fi/kuvat/Sekalaisia/Jyrmy/
|
|