|
Post by Mika #14 on Feb 6, 2011 16:48:40 GMT -5
Sotkeeko toi kitkaspray kuin paljon?
|
|
|
Post by tomppa on Feb 6, 2011 23:36:40 GMT -5
Ei sotke. Ei oo kääny mitää housuihi eikä penkkii, lähtee pois pelkällä lumella ja joskus oon lisänny ajokerran aikana ku on pito loppunu.
Mulla CRC Belt Grip nimine purkki.
|
|
|
Post by Marko #83 on Feb 13, 2011 11:52:59 GMT -5
Talviajosta kyssäriä, mitä pitäs noille jarruille tehrä ettei katois kesken ajon yli -10 asteen pakkasessa? Meinas tulla hätä käteen pari kertaa lauantaina TT:llä
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Feb 13, 2011 16:25:51 GMT -5
Pitää pitää jarruja koko ajan tuntumalla, sillen et jalka läpsii välillä jarrua keveesti ja yks sormi etujarrulla jotta pikkasen kihnaa ajottain, ei ne käyttämättä sulana pysy. Mulla ainakin spoori kinnaa niin paljon vastaan että kytkimen kun painaa niin pysähtyy tasamalla missä vaan lk. 20m matkalla ja avoimella kohtaa siihen sit jääkin killuun, jarrujen painaminen ei paljoo edes vaikuta. Jää siis käyttämättä kun ei paljon eroo huomaa edes ja sit kun tulee SE alamäki tai auratulla mutka niin jarruja ei ookaan kun niitä tarvis, ellei pidä tuntumassa.
|
|
|
Post by Marko #83 on Feb 14, 2011 7:44:10 GMT -5
Kiitos vinkistä, täytyy yrittää pitää tuntumalla. Mulla on pyörässä rekluse kytkin joten moottorijarru on aika olematon.
|
|
|
Post by Zammy on Feb 15, 2011 7:57:48 GMT -5
Se taitaa olla niin että jos niitä kaikenmaailman natusaaneja liikaa sinne perseeseen laittaa niin johan alkaa penkillä liikettä tapahtuun. Mutta kai se täytyy itsekin tuota hihnasprayta kokeilla että pysyy penkillä ja lajissa ajan hermolla. Jarrut pysyy parhaiten auki, kun niitä käyttää.Ainakaan itsellä ei ole koskaan etujarru jäätynyt, talvella on varalta telttapatja viritys takajarrun päällä koska en ole oikein oppinut sitä talviajossa käyttämään.
|
|
|
Post by marco#once on Feb 15, 2011 9:54:15 GMT -5
No nii...ny sitä kitkaspreitä pakaroitte välii, jarrut lukkoo, rekkari täkkipulteilla satulaa ja papa vanhasta skaaniasta änkkä jeesusteipillä kiinni ja toimivia valoa joka tanan tankoo roikkuu ja ykköset takakenoo ja kakkoset kumoo JA SI VIIVALLE. Eli perse ylös satulasta ja tapeille...kesä tulee ja lumi sulaa...kohta kukaa ei ees muista, että...nii että, mitä että Ai nii, näähä oliki väärät sivut. Mu piti mennä narisee jonnekki toisille sivuille O tää silti hianoo...kuitenki
|
|
|
Post by Hightower on Feb 15, 2011 10:19:54 GMT -5
Tulis kesä ni ostan nelarin, eiku talvi ja 2-T, eiku nelari, eiku suora V-kutonen... On tää kivaa! Mihin voi valittaa? ...tu mää soitan liittoon!
|
|
|
Post by marco#once on Feb 15, 2011 12:07:56 GMT -5
Joo...soita...liito-oravie lajiliittoo ..ttu si loppuu kaikki niinku kani lento...eiku ..ttu minkä Joo sori...mää oo pahoillani teirä kaikkie pualesta, jokka pitää tiimi mainetta yllä tuala kisoissa. Ei oo heleppoo. Mutta mulla o se aika kuusta...se o taivaalla. Mää mainosta tiimiä seuraavaks kameleille...mä oo just cameli-kiäle intensiivikurssilla...mää oo oppinu jo sanoo: ei ..ttu kameli väistä tai saat Kotarista ja si karkuu Laitetaa si kuvamateriaalia tulee ku suu o täys santaa ja kärsä o palanu...iha kostoks ;D Nii siis, että hyviä poorikisoja...olkaa urheita...missä ikinä ootteki
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Feb 15, 2011 12:33:39 GMT -5
hyvä marco,koita ny relata,mennään kohta vetään johonkin päin kossu-edii ja parannetaan mailmaa
|
|
|
Post by Mika #14 on Feb 15, 2011 14:14:46 GMT -5
Tuo voisi tuoda myös helpotusta tuonne "hanuriosastolle" talviajossa: www.airhawk.se/fi/ Tiedä sitten miten enskassa toimii, mutta katupuolella on ainakin saanut jonkimoisen suosion (mm. "rautaperse" ajajien keskuudessa).
|
|