|
Post by Wettis #13 on Nov 30, 2010 15:31:22 GMT -5
Wroooom! Tietääkö joku mistä sais naarasliittimen ostettua KTM:n valoumpiosta tulevaan urosliittimeen? (ettei tarttis poikkasta sitä alkuperäisliittimen johtoa ja nysvätä apicoja, tms. tilalle). Yritin katsella jo Motonetistä, Biltemasta ja jopa Kuljun kartanosta, mutta en havainnut moisia -W-
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Nov 30, 2010 16:14:40 GMT -5
Jos nyt en ihan tipahtanu kärryiltä niin puhut siitä liittimestä joka törröttää orkkis johtosarjasta? Eli se liitin mikä on vaan ja ainoostaan KTM, eli täysin epästandardi ja johtosarja tarttis ostaa sen saadakseen? Eli eiks kuitenkin kantsis laittaa tinaamalla + piuhat sun muihin sähköihin jollain esim. 6p liittimellä vaikka Bebek'stä tai Elektorista?
|
|
|
Post by Wettis #13 on Dec 1, 2010 9:58:25 GMT -5
... mahdollisesti juuri siitä puhun. Sellainen neli pinninen ja lähes neliönmuotoinen. Ei siis taida löytyä mistään storesta, joten kait se on otettava kolvi "kauniiseen käteen" ja nysväiltävä jotain vielä epästandartimpaa -W-
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Dec 1, 2010 10:21:49 GMT -5
Soittele vielä purkuosat.net jos sillä olis purettuna EXC niin saattasit saada johtosarjan sopivasti... jos siis on periaatteellista
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Dec 1, 2010 11:02:52 GMT -5
mun muistaakseni se johtosarja on halpa,mitäs tipitamppi se makso kun ostit tohon kilpuriin???
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Dec 1, 2010 11:08:27 GMT -5
soitin ja kysyin tapsulta,kokonaiset 11e,et kannattaa soitel purkaamoilta ja kiertää kaikki liikkeet,niin voi saada viidelkympil......aikas touhuuu..kysypä keitaalta
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Dec 1, 2010 13:27:16 GMT -5
No jaoinpa sit väärää tietoo, eikä ollu kun vuos sitten kun itse kyselin samaa!Orkkis maski olit tullu muutaman kympin kalliimmaks mut johtosarja ja valokytkin päälle niin yli 200e oli hintaa - tarkemmin en muista.
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Dec 1, 2010 13:52:23 GMT -5
juu toi johtosarja on tapsul ja lyhkäset ja pitkät katkasian takana ja parkki mulla viel varal jos lyhkänen palaa,niin ei tuu ateeta,ite tol tähkäl teetätin avaimet käteen setin,niin ja se valojen takanen johto setti riittää hienosti.vähän sekavaa,mut ei oo otettu karpoolia,pienes kuumees nääs
|
|
|
Post by Herra #47 on Dec 1, 2010 14:17:56 GMT -5
Se johtosetti minkä Motopalvelusta ostin, oli jenkkimallin johtosarja. Ainut mitä joutus rakentaa oli jarruvalo-jarruvalokytkimen välille johtoa hiukan ja valokatkasialle kolvattiin lisäjohto, et saatiin pitkät ja lyhkäset erikseen. Hyvä setti crossista enduroksi rakentamiseen ja tais maksaa sen 11€-14€.
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Dec 1, 2010 15:07:48 GMT -5
Hyvä tietää, kiitokset. Noiden kans joutuu aina välillä nenää kaivaan ja toihan tarkottaa sitä että kannattaa tehdä noi sillä orkkis umpiolla ellei Xenonille rakenna.
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Dec 1, 2010 15:25:14 GMT -5
huomaaks sirkku,turuuus avuliaita miehii ,ekana sain käännytettyy kilpamoottoripyöriin sut takas ja sit tää viimenen johtosarja homma ,täääää näääs voi ol liian kallis ratkasu noil pääkuskei ???l,jos kirstunvartia tiukkana nois sähköhommis
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Dec 1, 2010 15:38:32 GMT -5
Just silleen se neste vaan nousee sulki hattuu... et meninki sanoo et oikees olit... 07 alusta oon sanonu et pätkääkään en tol P**kal aja siitä päivästä ku teeämmä tekee sen 150F:nsä tosta!
Hymiöt puuttuu ja näppiksellä en oikeita osaa mut jee jee, kyl se hei on tiedetty aina et keskimäärin ei kannata ajaa mitään matkalehmää (eli kaikki aikuistne mopot mulle), koita vaikka ite jotain 3xittes painosta, jos pärjää haluaa.
Sit saat sulkaa hattuus ku opetat mut ajaan tota saakelin riivinrautaa! Oli kyl syysrullauksessakin niin tapahtumarikasta menoo ku välillä vältyttiin lipoilta osumalla etusella mutkassa puol metrii korkeelle petäjää ja semmonen perse-heittokäännös et ei ikinä sitä yrittämällä suoriutus! Helekutti tota kimpoilua ja sit viel kaiken kukkuraks solu siel takana pompottaa niin *prkl*esti, enkä tosiaan tarkota sitä mitä jarkko kuvitteli mun tarkottavan, vaan sitä vittumaista tunnetta kun rengas ei niele pieniä kuhmuroita, eli siirtyminen 18"->16" ilmatilan ja halkasija aiheuttama harmi menee potensiiin kaks ku laittaa 16" vielä muussin sisään. Tarttis olla ensikskin perse norsunnahkaa että se kestäs ja sit vetää jotain aineita ettei nuppi hehkus punasta kiukusta!
|
|
|
Post by Jarkko on Dec 2, 2010 3:54:13 GMT -5
Se johtosetti minkä Motopalvelusta ostin, oli jenkkimallin johtosarja. Ainut mitä joutus rakentaa oli jarruvalo-jarruvalokytkimen välille johtoa hiukan ja valokatkasialle kolvattiin lisäjohto, et saatiin pitkät ja lyhkäset erikseen. Hyvä setti crossista enduroksi rakentamiseen ja tais maksaa sen 11€-14€. Löytyiskö tälle jopa tarkka varaosanumeroo?
|
|
|
Post by Herra #47 on Dec 2, 2010 14:15:33 GMT -5
Pahaa pelkään, että olen heittäny kuitin pois, mut voin kattella huomen tallist.
|
|
|
Post by Mika #14 on Dec 3, 2010 3:41:33 GMT -5
Tein tuossa pientä "salapoliisin" työtä. .... Em. tietojen perusteella tulin siihen tulokseen, että kyseisen varaosanumeron täytynee olla: 54811075000 (WIRING HARNESS EXC-USA 2K2 05). Ko. setistä löytyy kyseinen "neliön" mallinen liitin. Hinta Keitaalla näyttäisi olevan 13 €. Kaikki muut johtosetit onkin sitten jo yli kolme kertaa kalliimpia. Tuolta www.mikescyclektm.com/pf/2006/c250_XC-W.pdf voi käydä ihmettelemässä ko. johtosarjaa.
|
|