|
Post by tomppi on May 24, 2011 7:57:13 GMT -5
Pitäisi ostaa 13v. pojalle kuntopyörä vaan en tiedä kumpi parempi? Olisiko kellään kokemuksia. Miten pärjää kuntoenskassa ja kuitenkaan ei suututa naapureita jos kotikonnuilla ajelee. Entä tekniikan kestävyys? Crossiradoille ei tarkoitus ole lähteä lainkaan.
T:Tomppi
|
|
|
Post by Artsi on May 24, 2011 15:33:06 GMT -5
Jos ei kokemuksia, ni mitäs aattelisitte ?
Enska/rossitouhuun 13 v. 165 cm kaiffarille.
|
|
|
Post by Shaft Southeast #788 on May 24, 2011 16:14:53 GMT -5
heittäsin vielä soppaan tuon 230 crf. Aika säysee ilmajäähdytteinen kone. Eikä hajoa millään, vaikka ollaan yritetty ihan tosissaan välillä. On varmaan vieläkin vuokrattavissa / koeajettavissa keitaalla. Käykää testaan!
|
|
|
Post by Sirkku #31 on May 25, 2011 10:04:24 GMT -5
Pojan koko varmaan aika pitkälle määrää ton 230:n sopivuuden, mulle se on liian korkee ja on se painavakin, luvataan kevyempää kuin on. CRF150 on äänekäs ja tehokas kisakone, joka vaatii ropaamista usein. TT-R puolestaan sen vastakohta, kuten toi 230:kin, ei iskareita, tehoa vieläkin vähemmän, mutta kevyt ja mulle just sopivan korkunen. Ihan ekaks mopoks toi 230 voi olla ihan liian ärhäkkä, se kuitenkin lähtee heti alhaalta ja siellä 250:stä kisanelaria ärhäkämpi. Oon ajanu ite noilla kaikilla ja 13v:lle em. käyttöön ensipyöräksi TT-R olis mun suosikki noista ja vähän kaikista.
|
|
|
Post by kallee #46 on May 26, 2011 7:14:44 GMT -5
230 CRF on sopiva ensi pyöräksi tossa viimesyksynä olin opettamassa omalla crf:llä 14v sälliä ajaan ja hyvin se meni. ja kyllä se alustaltaan riittää kun ei aja tosissaan vaan niin että on kivaa ja jos jollain on kiire annetaan latua ja mennään perässä. alavääntö ja startti korjaa paljon muita puutteita ( pyörästä ja kuskista ) valot yms on helppo toteuttaa kun sähköä on vamiina tarjolla.
|
|
|
Post by Shaft Southeast #788 on May 26, 2011 8:01:05 GMT -5
Jep, Ei se paukku liian raju oo. Ja iskareilla pärjää junnukiloilla paremmin 80kg kuski & rossihalli oli niille välillä vähä liikaa..... Eikä tosiaan hajoo ikinä.
|
|