|
Post by Hightower on Dec 28, 2011 14:09:03 GMT -5
Tänään kun kiristelin hallilla 2-vuotta vanhan Airohini remmejä, kuinkas ollakkaan toinen remmi jäi käteen, ei s..tana! Eli ottakaa poskipehmusteet ja sen alla olevat palat irti ja tarkastakaa missä kunnossa remmien kiinnikkeet on! NE ON MUSTAA TERÄSTÄ NE KIINNIKKEET JA NE RUOSTUU POIKKI! Eikös tollasessa paikassa pitäs olla rosteri-osia?
|
|
|
Post by Jyrmy on Dec 28, 2011 16:01:07 GMT -5
Tänään kun kiristelin hallilla 2-vuotta vanhan Airohini remmejä, kuinkas ollakkaan toinen remmi jäi käteen, ei s..tana! Eli ottakaa poskipehmusteet ja sen alla olevat palat irti ja tarkastakaa missä kunnossa remmien kiinnikkeet on! NE ON MUSTAA TERÄSTÄ NE KIINNIKKEET JA NE RUOSTUU POIKKI! Eikös tollasessa paikassa pitäs olla rosteri-osia? kannattas varmaa jo ihan periaatteessa olla jälleemyyjään tai suoraan tehtaalle yhtydessä..! ja eikun talliin tsek tsek omaa pottaa
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Dec 28, 2011 16:28:28 GMT -5
Tänään kun kiristelin hallilla 2-vuotta vanhan Airohini remmejä, kuinkas ollakkaan toinen remmi jäi käteen, ei s..tana! Eli ottakaa poskipehmusteet ja sen alla olevat palat irti ja tarkastakaa missä kunnossa remmien kiinnikkeet on! NE ON MUSTAA TERÄSTÄ NE KIINNIKKEET JA NE RUOSTUU POIKKI! Eikös tollasessa paikassa pitäs olla rosteri-osia? kyl oon ja monel sanonut et oli vika ostos airohi,ei tuu helpol uusii meirän talliin ,paitsi jos halval saa ;D
|
|
Hanne
Full Member
Kari Hanne #37
|
Post by Hanne on Dec 29, 2011 2:47:45 GMT -5
Sama homma kävi mun WINDissä aikanaan = merkistä riippumatta ruostuu nopeastikin rikki, jos on mustasta tehty.
|
|
|
Post by kammokuski #1 on Dec 29, 2011 3:11:52 GMT -5
Sen takia mää ajelenkin Biltemalla :)ei ruostu mutta en tiä suojaakokaan mitään
|
|
|
Post by hermune on Dec 29, 2011 5:54:49 GMT -5
Sen takia mää ajelenkin Biltemalla :)ei ruostu mutta en tiä suojaakokaan mitään Niin on mullakin. Syksyl ostin jonku marushini ja onko yhtään parempi ku biltsu?? Ainakin sisustat sai biltsusta paaaljooon paremmin irti... ja ainaski umpikypärävertailussa Bikessä biltsu oli vissiin kaikkein turvallisin. Hinta 50 ja joku Shoei tai Airohin umpipotta makso varmaan 500 ;D
|
|
|
Post by Artsi on Dec 29, 2011 9:11:37 GMT -5
Mulla ruostu aikanaan AGV:stä poikki. Airohissa tuntus olevan viä ok, vajaa vuoden vanha.
Voisko tota ruostumista mitenkään ennalta ehkästä ?
|
|
|
Post by Hightower on Dec 29, 2011 11:42:37 GMT -5
Mulla ruostu aikanaan AGV:stä poikki. Airohissa tuntus olevan viä ok, vajaa vuoden vanha. Voisko tota ruostumista mitenkään ennalta ehkästä ? Kyl tietty jos joka ajokerran jälkeen ottaa poskipalat pois, ja antaa kuivuu, mut oma hommansa siinäki jokakerran jälkeen! Tai sit jos ajaa sillai ettei ne kastu hiestä? ;D
|
|
|
Post by tomppa on Dec 29, 2011 13:54:33 GMT -5
Ottaa irti ja galvanoi jo uutena? Kaikkihan kemiantunneilla oppi itte galvanoimaa? Tai maalaa rostexilla?
|
|
|
Post by Artsi on Dec 29, 2011 15:22:44 GMT -5
Toihan kuulosti Samppa hyvältä, et ei enää hikoilis !!! Mää kokeilenkin tota, mut ootatteks te mua si kans ?
|
|
|
Post by Jarkko on Dec 30, 2011 4:26:18 GMT -5
Satuin ohimennen näkee ton Sampan potan ja ei voi muuta sanoa kuin huh huh. Omasta pitäis repiä verhoilua irti, että näkis noi osat. Vissiin näitä ei oo suunniteltu vesisateessa ajoon, italialaisia kun ovat...
P.S. Duellin uudessa kuvastossa Airohin Stealth varalipan ovh 75e!!! Aviatorin 80e!!! Monessa muussa saa ostaessa varalipan mukaan.
|
|
|
Post by kammokuski #1 on Dec 30, 2011 4:56:13 GMT -5
NI ja sillä saa jo koko kypärän BILTEEMASTA
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Jan 6, 2012 15:26:23 GMT -5
Ei kannata ruveta paljoo Shoeita vertaan pimpelipompeliAirohiin, niin te jätkät reilu vuos sitten niitä hehkutitte vaan kuinkas kävikään, sanoinko mä mitä hä niin Jarkolle kun pisupetterillekin siellä saarenmaalla? Shoein soljet on 8v. pään hiessä uinu, ei oo missään kohdin mitään sanomista, eikä Shoei lytisty ainakaan mun voimilla kasaan käsien välissä kuten pimpelipompeliairohi...
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Jan 6, 2012 15:52:41 GMT -5
Ei kannata ruveta paljoo Shoeita vertaan pimpelipompeliAirohiin, niin te jätkät reilu vuos sitten niitä hehkutitte vaan kuinkas kävikään, sanoinko mä mitä hä niin Jarkolle kun pisupetterillekin siellä saarenmaalla? Shoein soljet on 8v. pään hiessä uinu, ei oo missään kohdin mitään sanomista, eikä Shoei lytisty ainakaan mun voimilla kasaan käsien välissä kuten pimpelipompeliairohi... SÄÄ SANOIT KYL PALJONKIN,kyl se mailmal, suames monel riittää,mul vuoden vanha,ei sanomista muuta ku et tarrat lohkeilee,mukava pääs (kevyt ja hyvin ilmastoitu),mut ny ens kaudeks Foxsin v3,monster väreil,niinku koko teamil.......sul sirkutin ihme tuuri,ku ei ikinä osu kohdalle mitään huonoo/epämukavaa,taidat tehdä pohjatyötä ennen hankintoja
|
|
|
Post by marco#once on Jan 7, 2012 2:35:45 GMT -5
Aavikolla tuli palautetta yheltä aikaas kovalta kuskilta noista päänsuojausvälineistä. Airoh ja Fox o sellasia tanan kalalaatikoita No oma kokemus Airoh Stealtin kestävyydestä: toissa kesänä Mouhella yhessä kivikkorinteessä pompusta takas alamäkeen takaraivolleni yhtee aikas isoo kivee, nii että silmät pyäri ku hedelmäpelissä. Pieni pualikuun muatone reikä tuli kypärän takaraivoon. No tässä sitä viä ollaa ja soitetaa suuta Toisena FoxV3 Carbon....siirtymällä viime keväänä tankoje yli päälaelleen. Lippa halki ja siinä kaikki...ja viäläki täälä soittamassa suuta. Että sellasia kypäriä ja viäläki käytän uutta Airohia ja Foxia.
|
|