|
Post by Jarkko on Nov 25, 2008 15:25:33 GMT -5
Kuiva rinki on ajettu nyt selväksi spooriksi. Saa nähdä säilyykö näkyvissa lauantaihin.
|
|
|
Post by Wettis #13 on Nov 26, 2008 16:07:40 GMT -5
... käytiin tänään hiukka uudistamassa jälkiä Mikan, Peten & Peten kanssa. Hannukin oli tekemässä aaltoja spoorin varrella ja kannustamassa. Loppu taas Seenonista virta kesken, niin piti lopettaa hiukka kesken ... tänään tosin sain jo toisen akkupaketin, joten täytyy rakennella se tässä loppuviikosta kuntoon.
-W-
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Nov 26, 2008 17:20:36 GMT -5
Jaa te kävitte ajamassa, mä huomasin vasta klo 20 aikoihin et se jalkarättikeli oli loppunu suunnilleen siinä kohdin kun päätin jäädä kotiin . Skog'n taannosilla ohjeilla hain karkeeta tuntumaa iskarisäätöihin pihassa, saas nähä miten pelittää. Paluuta tuli lisää. Aika hyvin toi mopo vertyny parin tunnin kahlauksilla, nyt "makas" jo sentin enempi -> kiristelin jousia. E: Meitin Kärmes-tiimiin mahtuis edelleen yks kuski
|
|
|
Post by Oysterman #76 on Nov 28, 2008 10:44:17 GMT -5
Juust.ny alko mun kärmes reenit alan nimittää ryyppään ja hualella.saataan oon mopoillu 9kk putkee ja alkaa kamala jano.mukavampi vedellä siä mettis ku jouset(polvet niiaa) ja kseenonit loistaa(loistava järki kännissä)nii mukava möyriä siä ja huutaa tahtia.muutenki joukkue urheilu o ho0mojen hommaa.ni.jos joku haluaa kuskiks ni ilmottaa si mää tuun kuutiin aamulla ja alan tinaan heti ja lupaan olla kännissä koko reissun joten sovin hianosti mekatsuks tai hualtajaks paitti et oon siä mettääss kuvaamassa vilmiä ku jengi keräilee.ni.ajoluvat muute peruttu ku mönkkärimiäs oli pannu toista mönkkärimiästä siä mettis sillai et joku marjastaja oli nähny ja joutunu kauheisiin raumoihi ja ruvennu rääkyy homppelit pelästy ja ajo karkuu ja mennessää katkas kaikki *stna*n männytaimet joten häneen meni seki .vittu kaikki ne pilaa.ja rossikuskit pilaa kans,neki oli nähty siä junassa. muuten kaikki jees
|
|
|
Post by marco#once on Nov 28, 2008 12:08:53 GMT -5
Juu nyte alkaa siis tosi reenijakso...silmät vuotaa solkenaan räkää ja vasen korva enempi tulehtunut. Aleenikin taitaa olla vähän vaiheessa ajojen suhteen. Ei kai tässä auta muuta ku vetää toi Oton resepti kuuman löylyn kera. Jos vaikka vielä vetristyis. Ettei menis ihan höpöttelyx Mutala sammuttaa valot ja säästelee jos näkyis valoo sitte ens viikolla :-(
|
|