|
Post by hermune on Dec 2, 2010 13:48:53 GMT -5
Eli hakusessa käytetyt piikkikummit. Satelliitin vetomiehillläkään ei ole tarjottavana (ilmeisesti? ) joten lähdetääs kysyyn factoryteamilta, että löytyskö käytettyä kummia. Ja siis kärmekselle jos ottas mukaan ni olis hieno homma. Jussi sitten kattoo ettei satelliittitallin tasakaasujaoston noubadia kuseteta hinnalla ;D
|
|
|
Post by allen # 67 on Dec 2, 2010 14:55:52 GMT -5
Paas soittaen Motopikkiselle , tekee alueen parhaat piikkipyörät ja voi loytyä käytettyä ....
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Dec 2, 2010 14:59:33 GMT -5
on kyl,mut nääääs,kun niil kummeil enemmän käyttöarvoo,kun rahallista arvoo.....
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Dec 2, 2010 16:59:17 GMT -5
Mulla on ne misukat mitkä viime talvena serkoon ostin mutta latiikaan alle takasen hinnalal en sitä paria myy - ajettu 12-13l bensaa kaikkiaan että jos samaan diiliin ite sais junioriin saman kuntoset ottasin heti.
|
|
|
Post by Tero #33 on Dec 3, 2010 2:27:31 GMT -5
Misukan 18" takanen löytyy mutta se oli itellä jätetty "rospuuttokelin" renkaaks.. Tossa kun iltahämärissä renkaat poimin välikatosta niin väänsin heti paremman piikin päälle ja en jaksa alkaa jumppaamaan enää tota takas..
Hinta vois olla parin kympin tienoilla, muistaakseni piikit tallella mut jos on muistikuvia heikompi niin hinnasta voidaan neuvotella ;D Etusta ei oo.. Maa on jo kyllä kunnolla jäässä et ei kai tommosta heti jaksa alkaa päälle vääntään ja parempaa kannattaa kysellä.
|
|
|
Post by Jarkko on Dec 3, 2010 9:27:44 GMT -5
Kyllä eilisen luistelun perusteella kelit on jo sellaiset että tarvitaan kunnon renkaat alle. Melkein pitäisi jo oma välikelin takamisukka laittaa lihoiksi, mut nyt on niin paljon muutakin menoa ettei raski uutta ostaa...
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Dec 3, 2010 11:25:28 GMT -5
no tuo sikke näytil,misukan takasesta huudellaan 180e,et mitäs meinaat,no katotaan mitä hermunen meinaa nääs
|
|
|
Post by hermune on Dec 3, 2010 12:19:06 GMT -5
No kyllä kiinnostaa jos noin vähän on rullattu...
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Dec 3, 2010 13:59:42 GMT -5
Nää on Motorenkaan tekemät ja voin Nisula vakuuttaa että edes ennen rahtia ei olla jälleenmyyjän sisäänostohinnassakaan tommosissa summissa. Halvalla löytää nykyään ihan mitä vaan... niinkus eräs tässä hiljan säästi ja hommas vähän keulaan turhaketta biilteemasta ;D
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Dec 3, 2010 14:57:25 GMT -5
no vaik jeesuksen tekemät,mut Motorenkaan jälleenmyyjä niit myy tääläkin.MUN PUOLESTA VOIT MAKSAA RENKAISTAS MITÄ HALUAT,MYYDÄ MIL HINTAA HALUAT,et an vaan ol narikas.jos joku myy sit tappiol,niin en oo ainakaan kauppiaan kurkus ollu kii,tänään ainakin vastas viel puhelimeen,et tuskin oon hänen katalokejajaan päässyt muuttelemaan.mut jos noil osal kauppiail on omat maakotkat jotka kuskaa renkaita,tai voihan ne jopa hakee pakettiautollisen kans nastoittajilta kerral,jos massi kunnos.vaikuttaa näin timpurin matematiikal kans halvemmalta vaihtoehdolta.tiedä häntä
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Dec 3, 2010 15:09:22 GMT -5
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Dec 3, 2010 16:36:46 GMT -5
Mikä sua Nisula vaivaa? Puukkoo vaan vaikkei edes kiinnosta mistä puhe? Hitto mä en ainakaan rupee mainostaan tyrkky-yrkky-halvalla AC-10 halvinta versioo kun tiedän että se on keltoltaan P**ka. 180e myyn kyllä minäkin etusen jos vajaanastasen joku tosiaan haluaa, mutta ittelle en semmosta huoli enkä Michelin orkkista ikinä. Tiedän ihan tasan tarkkaan että hinnalla kilpaillaan ja kovaa, mutta mä en rupee tyrkyttään halvimpia siinä hekumassa kun säästää max. 20% hinnassa ja häviää 50% kestossa, voi yrkky!
Ja osa verkkokaupan hinnoista johtuu ihan siitä mitä laki sanoo. Viimeks menny nurin dirtshop.fi. Iso riski, pieni hinta, kaatuu.
No niin tai näin, noi mun renkaat on sitä kestävintä mallia ja se pari maksaa 270e noilla litroilla mitä niillä ajettu on, uudenkin parin saa sit 450e ja jokaisen oma asia säästääkö sen lopun vai ei, mutta pistää mieleen että jos multa kysyy mitkä niin en em. 20/50 suhteella tosiaankaan tarjoo halvimpia kaupan toivossa ikinä ellei nimenomaan kysytä miten kaikkein halvimmalla teidän kautta nastat sais. Ja vajaanastasta halppisetusta ei olis edes hyllyssä ellei olis "pakotettu".
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Dec 4, 2010 1:48:49 GMT -5
JUUU NÄÄÄS TÄÄÄÄÄS JUUUUU,Hiukan ristiriitasta nois sikken jutuis,mut lasken ne jo omaan arvoonsa,arvakkaas antaako samanlaiset setit mul takasin.mut toi naisten ajatusmailmahan on välil aika erilainen kotioloissakin
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Dec 4, 2010 3:38:48 GMT -5
No en tajunnu edes, mä varmaan tarkotin yhtä ja sä ymmärsit toista. Meen tästä vääntään ällö-jäykkä-painava-trellikkaa ällö-pomppu-solulla ällö-kivetön-riivinrautaan alle ja yritän unohtaa kuinka kiva oli viime talvena päästellä siirtymiä ihqu-nelari-serkolla ihqu-mukavilla-misukoilla pehmeesti 0.4bar ilmakumeilla...
|
|
|
Post by Jarkko on Dec 4, 2010 13:35:41 GMT -5
Oma Misukka on keitaalta ostettu AC-10, joka on ruottissa tehdasnastoitettu. Ja voin kyllä suositella varauksetta. Nastat pysyy kiinni, runko/rengas on kevyt ja pelaa pöperössäkin. Omien kokemusten perusteella nykyään on suurin ongelma toi nastojen katkeilu, eikä niinkään rungot tai liimaukset jos vähänkään kattoo kuka ne on tehnyt. Nykynastojen laatu tuntuu vaan olevan heikompi, eikä kunnon nastoja saa kuin erikseen teettämällä ja sitten maksaa renkaat hunajaa...
|
|