|
Post by hermune on Dec 9, 2010 12:22:52 GMT -5
Nämä nakithan aiheutti tunteikkaan keskustelun No kiitos kaikille tarjonneille. Löyty sopivat trellikat Holmilta, (kiitos Jussille hyvästä luku- ja atk taidoista ) Pistän sitte siel Kuressaares sen lonkun palkkioksi Vielä ku sais paikalleen... no onhan tässä koko yö aikaa ;D
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Dec 9, 2010 14:34:19 GMT -5
no nääs,aikka hakkeri vaan oon ,pakkohan se oli jelpata ettei tyhjäkäyntijaos laita tota vauhdin hurmaa ain renkaitten piikkiin ;D.tuu huomen meil jos et saa yöl päälle,niin päästään ehtool vetämään ,niin ja et sit laita vauhtia väsymyksen piikkin .
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Dec 9, 2010 18:15:26 GMT -5
Ja juu, noi AC-10 on sit myyty... joku muukin kun mä halus onneks keveistä kestavintä. Oli sit tosiaan uudenveroset, ei kuulu tapoihin kusettaa.
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Dec 10, 2010 16:48:15 GMT -5
juu hermunen teki uutta vastaavista trellikoista kaupat holmin kaa,hinta alle 200e,et tuli rahal vastinetta huolella,veti toi ränni-makke ja hermune tänää kylmää kyytii,kun oltiin valoil vetämäs.*stna* alkaa oleen konstit vähis ton tyhjäkäyntisuutin jaoston kaa.vehkeet pelas hienosti,ainakin toi italiaano peli.husse vai temmi??.niin nääs noi nakkihommat kävi just niinkuin ammattimiehil homma pelaa,suit sait sukkelaan piikit al
|
|
|
Post by hermune on Dec 11, 2010 9:56:53 GMT -5
Joo hommat hoitu!! Loppuun asti. Ei toi italiaano vieläkään suostunu käynnistymään. Taitaa olla vierasta tavaraa toi lumi no katotaan jos ennen vappua sais käymään... Renkaanvaihto meni ku vanhalle tekijällä! eli kolme kummia ku vaihtaa kahden sijasta ni meneehän siinä aikaa En mä kyllä vielä ole tajunnu mitä hauskaa tässä talvella on
|
|
|
Post by allen # 67 on Dec 11, 2010 11:04:11 GMT -5
kyllä sä vielä huomaat ....... tänäänkin hyvät setit ... hymy hyytyy kun pitää lähteä kotiin ;D
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Dec 11, 2010 14:05:46 GMT -5
no onhan se hienoo pöllyttää lunta,eikä tarvii pestä mopoo joka reisu,teil on liikaa kullinjatketta nois kuutiois,ette uskal vetää täysil tehoil ja puoltehoil ei an luonto periks ajaa,niin sit noi isot lekat ajaa kampikammion bensaa täyteen,no tyhjäkäyntijaoshan kuskien teami olikin.huomen mennään antaa happee peltopätkil leinon pojan kaa.mooooroooooo näääääääääs
|
|