|
Post by Wettis #13 on Dec 4, 2010 15:02:23 GMT -5
... nyt ois Kottarainen myynnissä, joka lähtee napista käyntiin (ei siis mikään polkumopo!) ... ja vielä kilvissä, jotta voi käydä kalj... eiku maitokaupassa www.nettimoto.com/ktm/exc-f/1051211... ei paha! -W #13- Attachments:
|
|
|
Post by Pasi #20 on Dec 4, 2010 17:09:29 GMT -5
ny kyllä rupes kotari kiinnostaan, ois nääs vetomiehen opettama!! jos vaikka tarttus itteenkin toi vanhan omistajan nopeus!
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Dec 4, 2010 17:14:02 GMT -5
mua kiinnostaa kans tommonen vetomiehen nelari ja tosiaan pienil tunneil,noit on harvas
|
|
|
Post by tomppa on Dec 5, 2010 8:09:06 GMT -5
Mua kans tollanen tosi vähätuntinen ja tarkasti sekä usein huollettu pikkunelari kiinnostaa!! ;D
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Dec 5, 2010 15:00:09 GMT -5
tietääks joku varaosanumeroo noil mittarei ???l,itel tuppaa noi tunnit juokseen eri luokkaa ,mut oonkin käyttänyt tarviketuntimittarii
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Dec 5, 2010 17:44:39 GMT -5
Joskus mää en teitä ymmärrä, miettikää nyt kun joku ulkopuolinen näitä myynti-ilmoja kera teitin kettuilujen lukee, rupeeko kotiaan vai syyhyään? En tiiä missä kunnossa Wettiksen skode on, mutta tuskin kauheesti huonompi ainakaan kun keskimäärin (sen verta paskläjiä tuntuu järjestään olevan). Samassa veneessä ollaan, koitetaan saada vanhat myytyä, mikä on nykyään jo about mahdotonta oli peli kuinka hyvä tahansa, joten jos jotain niin mieluummin sitä näkis kavereilta tukea... vaikka kait se on vaan niin ettei mulle tää huumorin muoto ihan aukee....
|
|
|
Post by Wettis #13 on Dec 6, 2010 4:53:37 GMT -5
... joo on se hyvä huudella duunarille, jolla ei oo varaa päivittää mopoja liikkeen kautta. ... eikä ees tehdastiimi sponsoroi "Köyhyys ei nääs oo ilo kellekään, vaikka se välillä vähä naurattaa" ... mut kiva, et "kaverit" kannustaa -W- ps. ja jos nyt joku sattus kiinnostuu käytetystä moposta ja kaikenlisäx yksityiseltä, niin täytyy jakaa "kavereitten" puhelinnumeroita huoltohistorian selvittämisex, ku tuntuu olevan paremmin sielläpäin tiedossa ;D
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Dec 6, 2010 12:08:53 GMT -5
EN OO vapaavuori aliarvioinut sun huoltohistoriaa pätkääkään,toi tuntihommahan on luottamuksen aihe,jos mies noil tunneil vetää tommosta kammokyytii,niin mitä tapahtuu 300h kohdal
|
|