|
Post by Pasi #20 on Dec 25, 2010 6:13:17 GMT -5
oiskohan vihdoin mahkut itelläki menestyä, viä jos Sändyki jäis ootteleen et sais V50 kilvet liimattua mopon kylkiin vai oisko Jussikin jo ymmärtäny et nelari sen olla pitää, oisko 525exc kovapeli, tai seon löytäny ny sen Dr650:sen? e: tais mennä jussin pyärä nopeesti kaupan, ku ei löytyny offroadin sivulta enään
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Dec 25, 2010 6:26:58 GMT -5
ja ei nelari muut kun ruohonleikkuri ja auto,mitta vaan täyn reenikaverit paistaa makkaraa ja lihottaa itteensä,tampereel kulkies mennyt 18 viikonloppuu tänä vuon mis ajokavereita,ei aika rahkeet riitä joka hommaan,no toi dr-homma oli mieles,mut jos sen kaa käy ajelemas ja vetelee nahkahissiä ees takasin lammen rannalla,niin ei siit oo emol paljoo iloo,meinaan rajansa tol meislan kestävyydelläkin
|
|
|
Post by Jarkko on Dec 25, 2010 8:58:03 GMT -5
Kyl mää oon kuullu, et joulun pyhät ottaa joillain tiukille, mut et näin tiukalle. Nyt nisu rauhoitu jo hyvä miäs...
Vai tuliko pukin kontista arval rahaa niin, et uutta tilaukseen.
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Dec 25, 2010 9:23:12 GMT -5
en lottoo enkä osta/raaputa arpoja,mun kaveri on stihl 170 ja paslode im 90,ei niit tarvii roppala öit tai vaihtaa renkaita.Sluuuut,pyhät on saanut mut ajatteleen henkeviä,kirkkoon joka sunnuntai jatkos klo 11,ei tarvii kun laulaa,vähemmän oheistoimintaa.....HERRAN SIUNAUSTA JA JUMALAN RAUHAA KAIKIL,nyt on helppo ol,on tommonen vapaa olo,niinkuin TAIVAAN TULIS, LAUNIKSEL.
|
|
|
Post by Jyrmy on Dec 25, 2010 11:32:50 GMT -5
On tainnu Nisulan kinkku mennä pahasti ylikypsäksi?
|
|
|
Post by Oysterman #76 on Dec 25, 2010 11:44:58 GMT -5
yes!mopoiluhan on *stna*sta!määki lopetan.hyvästi.eroa mopoilusta.
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Dec 25, 2010 12:11:55 GMT -5
ei mun kinkkuu oo paistettu,sian persettä kylläkin,määä vaaaan oon järkimies,pidättekö mua jotenkin hämäränä,kerron esimerkin,vanhastestamentis kerrotaan et 2 kansaa syntys sil taval,kun isä sukuruntsas 2 tytärtään ja tyttäret lähti eri poluil,uudestestamentis kielletään tommonen,hiukan ristiriitanen toi vahvakirja,siin on suohirmuil mietittävää,oon meinaan kaapis lukenut tota kirjaa,sanotaanhan et sakkeus tuli puusta alas et kaarna rapaji,mut ei siel mäel ollut mäntyjä,ja muusta ei kaarnaa tipu....NÄÄÄÄÄÄS MOROOOOO,en sovi enduromieheksi täl kirkollisel tietämyksel,KIRKKO ja VEISUU vie miehen,oon tästä lähin vapautunut mies tosta ainasesta reenamisesta,lenkkitossuista,crostreineristä .AAAMEN,älkää pilkatko mua,mä vaan koin ton autuuden.
|
|
|
Post by Tero #33 on Dec 25, 2010 12:49:24 GMT -5
|
|
|
Post by Hightower on Dec 25, 2010 13:05:34 GMT -5
Juu Jussi vissiin ottanu jotain miestä vahvempaa kun jutut noin sekasii? No toivottavasti arki saa kaverin palaan järkiinsä, eihän noin mukavaa miestä voi päästää lajinparista noin helposti!
|
|
|
Post by Wettis #13 on Dec 25, 2010 13:27:06 GMT -5
... pitäsköhän näille sivuille laittaa K-18 raja, ku o sen verra hämärää juttuu ... käykää ny joku Turuuust päi kattoo et se Nisulan poika o hengis ja vaihtakaa lääkitystä nopeesti. -W-
|
|
|
Post by räppi on Dec 25, 2010 13:44:40 GMT -5
Hengis se on kyl,mutta kyl nyt on satelliittiosasto saanut kuoliniskun ja turus on liput puolitangos!Täytyy huomen men kuuntelemaan jussin kaa nousten kirkkoon ku pappi lukee ketä on on siirtynyt ajasta iäisyyteen;mm.team virkki satelliittiosasto reilun kahden vuoden iässä!en määkään tol pyöräl enää mitään tee kun toi hengellinen johtaja lyö läskiks eli 2kpl 150 kuutioisii halvalla!Myyntivoitot sijoitan kunnon hautakiveen kainuun hautausmaalla.muistakaa sit virkkiläiset tuoda kynttilöitä palamaan näin joulun aikana...Mut saarenmaal voin kyl lähtee,siel kun ei tarvita välttämättä pyörää,riittää uuus kauluspaita joka illaks ja visa(riittävällä luotolla et on varaa ostaa muttereita)...mä rupeen nyt ryyppäämään murheeseen
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Dec 25, 2010 14:22:02 GMT -5
juu,mä oon selvinnyt omieni pariin kirkkomail,aika 3 lapsen isänä todella rajallista,kun 2 vanhinta alkaa harrastamaan,wetaril,et mee ja tarkempiin tutkimuksiin.huom nelarit,räpil et tää on nyt tätä,ottanut tänään hehkuviinii 2 lasillista,eli normi kunnos.ajot ohi,huomen lasten kaa pulkkamäkeen,emo sitä mieltä et tää päätös ei ton tauon kaa pidä,mut nyt tätä näin.emo ja lapset jopa kannustaa jatkamaan lajia,siin ajatusmailmaan plussaa
|
|
|
Post by Pasi #20 on Dec 25, 2010 15:25:26 GMT -5
mä voin juussi myydä sul ton mun piikkisen hondan, laita siihe joku sukisukin kone ni kyl siitä hyvä tulee
|
|
|
Post by marco#once on Dec 26, 2010 2:51:44 GMT -5
Juup...o se kyllä hyvä ku kaikki lopettaa 8-)Ny voidaa si ruveta kasaa vaikka tossupallotiimiä. Mennää si sillä tiimillä siksille ja kärmekselle...nii ja säkylää. Iha sama mitä tehää...kuha tehää yhessä...ja lauletaa si virsiä. Ei munkaa extriimi tossa takapihalla mee hukkaa....voiha esteittte yli jalkasi hyppiä isokirja selässä ja maata päälle ja ottaa aurinkoa (ny ei kai tartte suajakertoimia) Tarvii varmaa ny mennä nukkuu pariks tunniks enne ku tää päivä alkaa...ja kirkomenot ja ehtooviinit.
|
|
pete
Full Member
|
Post by pete on Dec 26, 2010 9:32:17 GMT -5
Kirstunvartia ei ainakaan lopeta ,jollei ollut factory kotaria sit ostanut ihan vaan koristeeks ;D olihan se hieno peli ja kaiketi nopeekin vielä
|
|