|
Post by EeWee on Dec 27, 2010 3:33:49 GMT -5
Tossa ku kylil olin pyörimäs ni mä kuulin huhun et Turun suunnal tulee et joku olis kokenu valaistuksen, no emmää sitä uskonu ku väitin kivenkovaa vastaan et alä ny hullujas puhu. Mut nymmä löysin tän keskustelun täältä ja kyllähän se siltä näytää ettei se kaveri ihan hölmöks ollukkaan kilahtanu vaan totta se puhu. Jussil vaa herran rauhaa ja siunausta. Mut tästähän se ajatus sit lähti, mehä kokastellaan sellanen herätysliike, eiks niit sellasii oo olemas ja tehään pyhiinvaellus Suamen Turkuun, katotaan ny ihan oikeesti mitä on viä tehtävis ja lähetys-saarnaajat pitää kas hei nimetä.... Ja jos asiat ny ihan oikeesti sillmallil o et sadetanssikkaan ei enään auta ja mies on päätöksensä tehny ni HURRAA sille, eipä tunnu kaveri ottavan ympäristöstä paineita. Valintoja pitää tehä ja varsinkin peliliikkeitä!!! mut tästä se ajatus taas hei lähti, Jussi hei, noista sun kirjotuksistahan vois koota melkein sellasen Juha Vuoris tyylisen pokkarin tai ehkä pari ja sitä luetutetaan varsinkin kaikille uusille harrastuksen aloittaneille sellasena houli baibelina vähä niinkus.
|
|
|
Post by Wettis #13 on Dec 27, 2010 11:04:42 GMT -5
... joooo'o Enskapenojen houli baibel, written by Mr. #69 ja Oysterman! Baibelin vois vaik jakaa sillai, et Jussin "ilmestyskirjat" ja Oystermanin "Hämeenperän kirjeet" ... siin ois sit toi henkinen valmennus taattu! ;D
-W-
|
|
|
Post by EeWee on Dec 27, 2010 11:31:12 GMT -5
... joooo'o Enskapenojen houli baibel, written by Mr. #69 ja Oysterman! Baibelin vois vaik jakaa sillai, et Jussin "ilmestyskirjat" ja Oystermanin "Hämeenperän kirjeet" ... siin ois sit toi henkinen valmennus taattu! ;D -W- ...hei...voin vaan silmissäni kuvitella....noin 20 vuoden jälkeen ku joku meitin lapsenlapsista (tai joku ny vaan) kaivaa jotain vanhoja kamoja ja löytää pölyttyneen kirjasen. Puhaltaa siitä sitten pölyt ja kultaisin kirjaimin kanteen kirjoitettu (valo just sopivasti peilaa kirjaimista) ILMESTYSKIRJA NYT & HÄMEENPERÄN KIRJEET written by Mr. #69 & Oysterman (tämän alla vielä teksti) Jos koet omaavasi ainekset enduroharrastuksen saloihin olet oikeutettu, lähes pakotettu lukemaan tämän teoksen, muussa taupauksessa painu vittuun tai vaikka kotias tumpulle ja jätä tää teos rauhaan
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Dec 27, 2010 11:39:51 GMT -5
juu näääs ilkkukaa vaan mun luenteen heikkoutta,eeweekin vijailee juoppohullun päiväkirjasta....mut koin pelastuksen sändyn tukemana joka on tukenut mua täs suures päätökses hänel on sydän kohdallaan,hän soitti,kun olin romahtamas Motokeitaaseen ja puhus et ,pelastakaa toi mies ja kaikki tapahtus jo viime viikol,ny alkaa helppaamaan tää olotila,mut kaiken tän jälkeen oon saanut mahtavaa tukea pahaanolooni Ylöjärveltä,siitä kiitos mp-myyjäl Markolle.hienoo kuulua tommosen sändyn kaa samaan TEAMIIN...noi poijaat sai mut hylkäämään rasvatun köyden,katotaan miten tästä edetään,mut kirkon ovet pysyy kiinni ja paksukirja kans.....EIHÄN NY JUOPPOHULLUKAAN VOI HYLJÄTÄ NÄIN HIENOJA TEAMIKAVEREITA,voinhan ain ol Retzan kaa ottamas aikoja sarjakisois ja sillain lähellä teitä
|
|
|
Post by Hightower on Dec 27, 2010 12:04:59 GMT -5
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Dec 27, 2010 12:19:08 GMT -5
jaa minkä pyörän ,tääl pärjää monel peltopätkilläkin pelkil wisseril,havuil ja monoil,sit kun tulee pirkanmaalta vetomiehii,niin tarvii ottaa näääääs porkakkin
|
|
|
Post by EeWee on Dec 27, 2010 12:25:11 GMT -5
......no mut mennää meki ny vähä itteemme, täähä kuulostaa silt ettei tästä kukaa uskalla irtaantua ku saa sakilta pientä painetta kattilaan Täähän alkaa vaikuttaa semmoselta niinku joltain kovemmanluokan pyöräjengiltä......oliko niis tiimipaidois muuten missään nurkas sellasta 1%-merkkintää Joku ees vihjaakin lajin vaihtamisesta ni muistokirjotusta raaputetaan jo kavereille kommentoitavaks .....mut näin se kuuluu ollakki, rehellinen vittuilu on kuitenkin rehellistä vittuilua ja sitä ei voita mikään ;D
|
|
|
Post by Wettis #13 on Dec 27, 2010 14:05:00 GMT -5
... kylä näin o! -W- ps. kuulostaa kyl silt et Nisulal pukkaa oranssii runkoo seuraavaa pyörää ... onnittelut jo etukäteen vaik ei oo viel rofiili päivittynykkää!
|
|
|
Post by räppi on Dec 27, 2010 14:25:50 GMT -5
Joo,ei lahkosta lähteminen oo helppoo.Mut siihen tahtiin vaihdetaan vehkeitä et ehdottaisin erityistilintarkastusta...on meinaan toi samppa junaillu noit mopokauppoja sen verran paljon:)samppa,mulle sit husaberg 250 2t vm.2011 jos et vielä tienny mun päiväunieni kohdetta!
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Dec 27, 2010 15:06:31 GMT -5
korjataan nyt sen verran et tota oranssii runkoo ei tuu,ja tää on taivahan toss,ja ei muistakaan rungoista oo tietoo
|
|
|
Post by Wettis #13 on Dec 27, 2010 15:58:51 GMT -5
... joulu kyl oli jo, mut jos vielä mitenkää saa toivoo, nii mää voisi sellase 350 SX-F:n ... jooko? ... vai pitääkö oottaa et Pehtoori voittaa lotos? (Se o nääs luvannu laittaa sellaset pinkit 350:t lahjapakkaukses tulee meille Kuljun rahvaille jos voittaa ... vai oiskoha se sitteki voittanu ja sellane oottas ulko-ovella ... ku mää en vielä joululomilta nääs oo palannu ja ei siis tiiä ) -W-
|
|