|
Post by hermune on Mar 1, 2011 11:45:30 GMT -5
nii jollakin keinolla ne vehkeet pitää hajottaa...millos räppi se sun talli oli valmis?
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Mar 1, 2011 12:12:47 GMT -5
no hermune,TSO,TSO.Pakkohan oli vehkeet saada tikkiin,kun huamen ränni-makken kaa vetämään lentokentäl sikapattii
|
|
|
Post by räppi on Mar 1, 2011 12:45:56 GMT -5
en tiä mut mikäli farioli ei pääse ajamaan niin tiedän ettei se valmistu koskaan!eli hyöty on molemminpuolinen...ei vaiskaan,ei noihin vehkeihin parane liikaa rakastua ja nyt kun ei ite kerkee ajamaan nii hyvä et voi olla ees hengessä mukana laitteita ja niiden osia lainaamalla
|
|
|
Post by hermune on Mar 1, 2011 14:49:50 GMT -5
en tiä mut mikäli farioli ei pääse ajamaan niin tiedän ettei se valmistu koskaan!eli hyöty on molemminpuolinen...ei vaiskaan,ei noihin vehkeihin parane liikaa rakastua ja nyt kun ei ite kerkee ajamaan nii hyvä et voi olla ees hengessä mukana laitteita ja niiden osia lainaamalla Hyvä huomio, eihän tässä pääsis lainkaan ajaan ellei olis noita lainavehkeitä. ;D Nii ja sitten noita H kirjaimella alkavia hyviäkin pyöriä varmaan on tosiaan olemassa... Ja Jussille: en mää kyllä toista tollasta täystuhoa ole vähään aikaan tavannu
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Mar 1, 2011 15:39:12 GMT -5
|
|
|
Post by Jyrmy on Mar 4, 2011 13:06:51 GMT -5
Ei nyt ainakaa het löytynyt 11-mallien kytkinongelmista mitään erityistä, mutta ... . 2011-mallin kotareissa on tiedostettu ongelma joka koskee tangon yläkiinnikkeiden hajoamista. Asiasta ei ole tehty virallista takaisinkutsua, mutta ainakin jenkeissä vaihtavat hajonneet kiinnikkeet "takuuseen" uusiin. => '11 mallien omistajat tarkkailkaahan tangon kiinneitänne, ettei jää tanko ns. käteen väärällä hetkellä. Tuolla asiantiimoilta lisää: www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=950944 Kyl siitä on ihan virallistakin tiatoo. Keidas ainakin vaihdattanu jo vialliset uusiin kaikkiin heiltä myytyihin pyöriin. Koski vaan osaa 2011 malleista ja runkonumeroiden mukaan vaihtoivat. Mulla oli yksi jo tehtaalta rikki, uusi heti hyllystä ja myöhemmin tuli tehtaalta kokonaan uudet. Itte olen aiemmin lueskellut, että 2011 vanteet on pehmeet ja nipat porautuu aikaa myöten läpi kun pinnoja saa kiriä koko ajan. Itte en tiedä kun en ole omilla vakiovanteilla ajanu kuin 1h. tohon mun 690:n laitettiin tänään kanssa huollonyhteydessä uudet tangon kiinnikkeet takuuseen. Taitaa olla yleisempikin murhe...
|
|
|
Post by räppi on Mar 6, 2011 15:15:35 GMT -5
kyl kannatti lainata kytkintä!päärakennuskonsultti jussi puhalsi hyvin vauhtia rakennusprojektiin eilen apunaan ykkösnyrkki maukka!kyl nyt voi lähtee puoleks viikoks työreissul kun projekti senkin ajan tehokaksikon hallinnass!meikäläisel on ainoastaan laskunmaksuoikeus...
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Mar 18, 2011 14:11:15 GMT -5
oon ajanut nyt kytkimel 10h ja pelaa hienosti,öljynä oon käyttänyt teboilin silveriä,mitä samppakin jo edellises mopos ja nyt piikis,kytkin tuntumaltaan parempi.oon kans nyt ajanut ton 30h teboilin täyssynteettisel 2-t öljyl ja kaikki oli hienos kunnos kun tutkin paikat,riittää nois molemmis öljyis tämmösel välilihan nualialle kyl noi voiteluhommat täysin,mut eri homma noi pirkanmaan hemmot.morooooo nääääs
|
|
|
Post by Jarkko on Mar 18, 2011 14:21:17 GMT -5
No nyt on menny täältä neuvot jo turkkuseenkin peril...
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Mar 18, 2011 16:02:04 GMT -5
juu ja jämsä vahvisti,kiitos retzal.sändyyn luatan ain,kun vahvisti kokeilut onnistuneeks,nyt näääääs ooooon team teboilin mies,....
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Mar 18, 2011 16:14:40 GMT -5
niin juu,tarvii heittää toi ktm-manuaali roskiin,kun ongelmaa kotaris ja soittaa pirkanmaal,meinaan eihän ne ees tiedä mil rasvoil ja välilevyil kuuluu pyörii käyttää,hei mä tunnen noi miehet pirkanmaalta,hiukan amerikkaa.....
|
|
|
Post by Mika #14 on Mar 19, 2011 4:17:18 GMT -5
Itse käytin joskus aikoinaan 2-t gassun kytkimessä Neste Turbo LXE:tä voiteluun. Kytkin ja vaihteet pelasi todella hyvin, ei ongelmia.
|
|