|
Post by Pessi on Sept 26, 2004 13:18:42 GMT -5
Kovan ajon tuloksena on ktm:n vaihdelaatikko antanu tämmöset protestit.
Eli 3-vaihde ei tykkää mennä sisään, siis noin joka kolmas vaihto päättyy siihen, että vaihde ei mene sisään vaan jää kakkoselle ongelma sitten korjaantuu kun ottaa kytkimellä irti ja vaihtaa uudestaan. Viittaisko tää siihen, että 3-vaihderatas olis osittain P**kana.
Toinen ongelma on sitten sellanen, että tiputtaa joskus 1-vaihteelta satunnaisesti vapaalle ku oikeen tempoo menee kunnon kivikkoo tms. Tämä ei ilmeisesti viittaa 1-rattaan epäkuntoon vaan johonkin muuhun minulle mystiseen asiaan.
|
|
|
Post by Artsi on Sept 27, 2004 7:15:34 GMT -5
Meillä oli vetoakselin 3-rattaasta piikki poikki, niin se nyki, mutta vaihteet vaihtuivat hyvin. Mitenkähän siirtäjä? Sen pystyis tarkastamaan kytkimen alta konetta purkamatta. Vaikee sanoo. Soita Lahelaan Racing bikeen 09-374 1133, ne varmaan osai sanoa, tai motopalveluun Orimattilaan 03-7772255
t:artsi
|
|
|
Post by Timo on Sept 27, 2004 7:35:42 GMT -5
Voiskos tuo ykkösen poispudottelu johtua löysistä vaihteensiirtäjän palautus('keskitys')jousista? Kivikossa poljin lyö omalla massallaan vaihteen pois?
Tuli tämmönen ittelle mieleen kun rakentelin niitä omatekoisia jättimäisiä lattarauta-polkimiani Hondaan.
Tosin luulis että se nimenoman pudottais 2:lta vapaalle, silloinhan painovoima on samassa joukkueessa.
-Timppa-
|
|
|
Post by kammokuski #1 on Oct 12, 2004 5:59:45 GMT -5
Moron mites vaihteisto joko vika löytyi Keskiviikkona olis kerhokisat jos kiinnostaa hirviaidalla klo 18.00. ;D
|
|
|
Post by Pessi on Oct 12, 2004 7:53:23 GMT -5
Vikaa ei ole sen koommin edes tutkittu, kun ei tua poluilla ole paljon 2 isommille päässy. Eikä tota mekaanikko/rahottajaa tunnu hirveemmin asia edes kiinnostavan niin...
Mää oon päässy semmoseen käsitykseen, että ne olis pimeellä ajettavat ja mulla ei oo semmosesta kokemusta metriäkään
|
|
|
Post by kammokuski #1 on Oct 12, 2004 7:58:49 GMT -5
|
|
|
Post by Pessi on Oct 12, 2004 8:05:30 GMT -5
Koska semmosiin pitää ilmottautua ja montako kierrosta sitä rataa ajellaan? Tosin mulla ei oo kyytiä, kun toi pyörä on seisonnassa Ja tarvitaanko sie muuten takavaloo kun repäsin sen jo pois?
|
|
|
Post by kammokuski #1 on Oct 12, 2004 8:39:58 GMT -5
;)ilmottautuminen on paikan päällä ja pääasia on että on eteenpäin valoo ja juttelin isäs ;D kanssa tänään ja toivottavasti sain puhuttua sen kyytiin sua ja kerroin paikan missä yleensä on kokoonnuttu hirviaidalla. ;D ;DPs:kierrokset kerrotaan paikanpäällä luulen että kunto ajaa ehkä 2kierr
|
|
|
Post by Jani on Oct 12, 2004 10:53:29 GMT -5
Voisit puhemiehenä järjestää että ois noin 1/2 kierrosta. Sopis kropalle paremmin
|
|
|
Post by kammokuski #1 on Oct 12, 2004 11:06:45 GMT -5
NIIN JANI ;)KUULES SULLE TULEE ERIKOISTARJOUS 5 KIERROSTA JA NOPEIN AIKA KATOTAAN TULOKSES ;D ;D
|
|