|
Post by Pessi on Oct 31, 2004 14:54:13 GMT -5
Nyt on pyörä osina ja seuraava huollon kohde olis jouset. Mihinköhän liikkeeseen noita kannattais viedä huollettavaksi vai kannattaisko se tehdä itse?
|
|
|
Post by Jani on Nov 1, 2004 0:12:49 GMT -5
Mun Suizaan tehtiin Jounin kanssa etupään öljynvaihto itse. Ensinnäkin kaadettiin vanhat öljyt putkista pihalle, luonnollisesti sonnat jätettiin putkiin, eli "ehkä" olisi kannatanut samalla hoitaa puhdistus . Toimi jonkun aikaa kohtuullisesti. Toiseksi itse henk.kohtaisesti en juurikaan ymmärrä stefojen ja mahdollisten muiden tiivisteiden kuntoa, joten totesin että seuraavan huollon teki liike. Purolle sitten putket vein, en aivan osaa sanoa työn laadusta koska vertailukohtaa ei ole. Toisen putken alapää tosin rupesi vuotamaan hieman, sitä ei tapahtunut ennen huoltoa. Täytyy hiukan käydä reklamoimassa... Hintaa ottivat työstä 50 euroa, joten siihen rahaan en enää itse rupea purkamaan. Onpahan tavallaan samalla hinnassa tietynlainen takuu, jos itse jotain sössit, ei 50 euroa taida riittää korjauksiin.
|
|
sami
New Member
kuran siirto palvelu pelaa
|
Post by sami on Jan 7, 2005 12:37:31 GMT -5
Moron
Oli vorrissa etuputkien kanssa vähä vaikeutta paioli kun on ei meinannu saada vara osaa mistään mutta soitto puromotorin motorhoumii toi ratkasun melko nopeeta2 päivää ja laskua tarpeeksi. Nyt vorri pelittää ainaskin kun pieni metsäneläin että näin tällä kertaa.
|
|