|
Post by Timo on Oct 26, 2004 7:43:46 GMT -5
Ile oli suunnitellut talvigummien "huoltonastoitusta" , itte, pyssyllä!<br> Voisin lähteä rojektiin mukaan.
Mistä sitä liimaa saadaan?
-Timo-
|
|
|
Post by Jani on Oct 30, 2004 0:30:18 GMT -5
Jos passaa, voisin liittyä joukkoon...muuten on uudet hommattava, joten olisihan tuo hauska kokeilla.
|
|
|
Post by Ile on Nov 8, 2004 8:29:39 GMT -5
Joo eli koskas sit piikitellään ? Ja kenen tallissa? Saan nastapyssyä lainaksi ja liimaksi suositeltiin hitaasti kuivuvaa araldiittia (24h) tms. epoksiliimaa. - Ile
|
|
|
Post by Jani on Nov 10, 2004 10:10:58 GMT -5
Perskeles, ostin sitten takanakin Täytyy miettiä jos etukumia tuunais...
|
|
|
Post by Timo on Nov 15, 2004 10:15:29 GMT -5
On olevinaan niin kiirus ettei ehdi edes ajateleman enskahommia. Ehkä ensiviikolla vois alkaa kattelemaan niitä renkaita?
-Timo-
|
|
|
Post by Ile on Nov 15, 2004 11:36:58 GMT -5
Joo jos jollakulla on halukkuutta ja aikaa niin voin hommata sen pyssyn ja katsoa jos loydan liimaakin. Sit vaan paikka jossa paineilmaa. Ens viikolla vois olla aikaakin paremmin tai sit talla viikolla Ke.
/ Ile
|
|
|
Post by minkkinen on Sept 25, 2005 19:43:48 GMT -5
Kattelin tossa kun suunnittelette ilmeisesti uudelleen nastoitusta. Itse nastoittelin Trelleborgit toiseen ja joskus kolmanteenkin kertaan ja hyvin kesti. Tarvitaan kaksi kaveria ja...mig hitsi vanhojen katkenneiden ja huonojen nastojen irroittamiseksi. Toinen maadoittaa teravalla piikilla nastan kantaa ja toinen patskauttaa isolla virralla pienen mallin nastan runkoon ja valittomasti pihdeilla nasta pois. Kuumuus sulattaa hieman kumia ja nasta tulee helposti ulos samalla ehka puhdistaen reikaa. Itse varmistin reian puhtauden injektioruiskulla, tinnerilla ja paineilmalla. Eika sitten muuta kuin nasta pyssy, loctite pikaliimaa ja homma kay... Itse onnistuin hommaamaan pikaliimaa puolen litran pullon seka nastapyssyn jostain rengasliikkeesta edullisesti. Suosittelen suojalaseja ja hanskoja varsinkin liiman kanssa turatessa. Mulla ainakin nastat kesti aivan yhta hyvin kiinni kuin ostorenkaassa eli ennemmin katkeaa kuin irtoaa. Tuli vaan mieleen kertoa omat kokemukset kun ei noissa teidan jutuissa tullu esille onks aiemmin harrastettu. T. Ameriiikan kirjeen vaihtaja
|
|
|
Post by minkkinen on Sept 25, 2005 21:52:11 GMT -5
Haloo saa...a, hyva mie ku tajusin etta asiastahan on keskusteltu viimeksi vuosi sitten, mutta vihjaiskaa ees ootteko nastoittanu ja miten onnistu...
|
|
|
Post by Artsi on Sept 26, 2005 6:02:19 GMT -5
Ei se Sami mitään, nythän se taas alkaa olla ajankohtaista. Kyllä noi viime talven nastoitukset taisi jäädä suunnitteluasteelle, vai nastoittiko joku?
Hyvä kun oot saanut yhteydet pelaan, niin me täällä jännityksellä odotellaan kuvia Ameriikan poikien endurotouhuista.
|
|