|
Post by manninen on Nov 21, 2011 12:05:10 GMT -5
Moroo
Yritin hakeakin aiheesta juttua mutten löytänyt.. Tuli ostettu Ducato Maxi pakettiauto.. korkealla katolla siis. Millaista telinettä ootte pyörälle kehitelleet autoon jotta sais ton pyörän kuljetettua sillain näppärästi ja kenties turvallisestikin ja tosiaan pyörää vois myös säilyttää autossa jottei aina tarvi irroitella pyörää..
Etupumppujen läjäänpainaminen liinoilla kun ei tule kysymykseen.
-Tapani-
|
|
|
Post by Hightower on Nov 21, 2011 13:48:51 GMT -5
Moroo Yritin hakeakin aiheesta juttua mutten löytänyt.. Tuli ostettu Ducato Maxi pakettiauto.. korkealla katolla siis. Millaista telinettä ootte pyörälle kehitelleet autoon jotta sais ton pyörän kuljetettua sillain näppärästi ja kenties turvallisestikin ja tosiaan pyörää vois myös säilyttää autossa jottei aina tarvi irroitella pyörää.. Etupumppujen läjäänpainaminen liinoilla kun ei tule kysymykseen. -Tapani- Tiko vois vilauttaa sulle semmosta vehjettä!
|
|
|
Post by koivula on Nov 21, 2011 15:23:18 GMT -5
Tiko vois vilauttaa sulle semmosta vehjettä! Eiks Samppa vähä puhuttu etten vilauttas ihan kaikille, ei ku niiiiiii et sää sitä vehjettä tarkotakkaa... Juu tällaanen o mulla, lainaus maaliskuulta 2009: "askartelin huoltoautomarkkinoille suunnatun motskarinkuljetustuen ransiittiin. Tavaramerkeiksi suomen ja ameriikan markkinoille kaavailin seuraavia: ORKKU™ – Off Road Kaluston Kuljetus Unelma CLITORIS® – Crossbike Latch In Transit OR In Sprinter" Pari kuvaa tääl: t5er.pictures.fi/kuvat/sekalaiset/teline.pdf/fullPainaa iskareita sentin verran kasaan ja mopo pysyy paikallaan ku tauti. Huanona puolena on jos vaihtaa tangon rofiilia paljon ni sit ei enää osu käpälät tuppeihi. ...nii ja talvella pannumyssyjen kans ei oikee pelitä. muuten on kyl toiminu hyvi ja ollu kätsy...
|
|
|
Post by tomppa on Nov 21, 2011 15:41:30 GMT -5
Oliko sulla sillon tollanen Temmi???
|
|
|
Post by Tero #33 on Nov 22, 2011 1:20:35 GMT -5
Sen verran hienoja tavaramerkki kaavailuja et tarvis kyllä rakentaa tommonen mun motorhome projektii ;D ;D ;D
|
|
|
Post by koivula on Nov 22, 2011 15:59:30 GMT -5
Oliko sulla sillon tollanen Temmi??? Tottahan toti!
|
|
|
Post by Wettis #13 on Nov 23, 2011 6:15:18 GMT -5
Sen verran hienoja tavaramerkki kaavailuja et tarvis kyllä rakentaa tommonen mun motorhome projektii ;D ;D ;D ... toi CLITORIS ei sulle Tero käy, sillä eikö sulla oo VW? ;D ... siis jäljelle jää toi ORKKU -W-
|
|
|
Post by manninen on Nov 27, 2011 10:32:15 GMT -5
Juu.. kuvanmukainen tais ollaki se jonka joskus Lauttasen pihalla näin transitissa.. kätevä se kyllä mutta mietiskelin tossa että jos laittais tangon poikittain kattoon ylhäälle ja siihen roikkumaan sellaiset J kirjaimen malliset rautaputket johon sitten sais pyörän "nostettua" ohjaustangosta.. sit vaan putkiin lukitus ja pyörä pysyis siinä.. Ja tosiaan kun telinettä ei tarvi niin sen sais käännettyä kattoa vasten..
|
|
|
Post by Tero #33 on Nov 27, 2011 14:04:26 GMT -5
Mä oon siirtyny mukamas parempaan luokkaan ja käväsin hakemassa saksan maalta rintterin ;D ;D ... sitä tässä on hierottu kuntoon rakkaudella
|
|