|
Post by oppes on Jan 31, 2006 3:08:18 GMT -5
Onko kenelläkään tietoa, minkälainen (tyyppi) rele käy GAS GAS EC 250 vm.-03 vilkkuihin sekä mitenkä kytkentä tehdään? Millainen 'töötti' soveltuu pyörään?
|
|
|
Post by oppes on Jan 31, 2006 3:38:29 GMT -5
Jatkoa... Voiko laittaa esim. TM:n releen? Toisaalla tällä palstalla oli GAS GAS 300:n sähkökaavio, käykö se 250:lle?
|
|
|
Post by kammokuski #1 on Jan 31, 2006 6:16:59 GMT -5
Kyllä taitaa olla sama .Mulla on kyllä gassin manuaali jos haluat lainaksi siinä on jotain kuvia sähköistä.Mulla on myös joku johto missä on vilkku perässä jos olis vaikka sulle apua en rupee omaani tuunaan vilkuilla.Tööttinä mulla on halpahallista ostettu pumpattava malli,makso muutaman euron. Mulla löytyy jonkinsortin johtonippu jossa rele kiinni saattaa olla kaipaamasi rele tiedähäntä.
|
|
|
Post by Artsi on Feb 5, 2006 15:17:13 GMT -5
Mun mielestä pyörien välillä ei ole eroa, sillä kummankin sähkölaitteet toimivat 12 Voltin vaihtosähköllä. Timppa olis hyvä vastaamaan tähän.
|
|
|
Post by oppes on Feb 20, 2006 1:35:32 GMT -5
Kiitos neuvoista. Vilkut asennettu ja pelaavat. Pyörässä olikin valmiina vilkun rele ilmanputsarin viereen asennettuna sekä kytkimet vilkuille, äänimerkille ja hätäpysäytykselle johtoineen. TM:n 'töötti' ja ylijännitesuoja asennettu ja toimii. Seppo
|
|
|
Post by oppes on Jun 6, 2006 15:32:55 GMT -5
Eilen asensin pyörääni virtalukon. Asennus meni 'tuunauksen' puolelle eli paljon käsityötä (viilausta), jotta sai lukon asennettua paikalleen ohjauspaneeliin. Kaapelit laitoin suojakuoren sisään ja vedin runkoa pitkin liittimille. Gas Gas:in englannin osaston sivuilta löytämältäni korjausneuvojalta sain kytkentäohjeet.
|
|