|
Post by Sirkku #31 on May 23, 2006 1:48:25 GMT -5
Moro kaikille!
Kattelin noita kuvia aiheesta ja kummastelin. Artun 2-satkukos tuossa on kyseessä? Ihmettelin tuota kannen irroitusta kun silmämääräisesti se runko on kuitenkin siitä koneen yläpuolelta kuten -03'kin. -03:ssa taas riitti kun otti tulpan pois, sylinteri mahtui tulemaan männän päältä pois. Tilaa oli kyllä aika vähän, joka hankaloitti takaisin laittoa, mutta mäntä lähelle alakuolokohtaa niin homma onnistui.
Kommenttia?
Sirkku
|
|
|
Post by Artsi on May 28, 2006 15:09:17 GMT -5
No onhan siittä puhetta ollut, että ei sitä kaljapulloo ja kantta tarttis avata, mutta eihän siitä mitään o näillä hermoilla tullut. Mut hyvä huomio Sirkku, älkää nyt muut menkö ihmeessä avaamaan kantta ja kaljapulloo. Kannen tiivisteethän ei kyllä maksa kai kolmee euroo enempää.
|
|
|
Post by Sirkku #31 on May 31, 2006 17:26:04 GMT -5
Mä muuten ostin sen Artun EX-200EXC:n ittelleni takasin.
Olen vaan jotenkin niin totaalisen kypsähtäny tohon piikki-rimpuilu-suditus-riehumis-tyyli ajamiseen, että on pakko hakata päätään seinään ja todeta vielä kerran et normirunko on mulle liian iso ja ne väännöt saa sit unohtaa...
Eli tartti saada VÄÄNTÖÖ, että saa puolella metrillä vauhtia sen, mitä niri-nari-vinguttimella kahdella, et keulii kaasusta vaikka tyhjäkäynnillä ja lentää yli mistä vaan, ja liitää vaan mutaspoorien yli... ja kun oon omin käsin vaihtanu lohkoista alkaen kaiken siihen Artun exxään, niin se sitten voitti kilpailun 200cc vai startiton 400cc nelari ;-))
Olis 100cc Enska kaupan, jollekin pienikokoselle. Mulle tulee seuraavaks vielä parempi Temmi, 125cc junnurungossa ja ison pyörän renkain, toivottavasti ainakin! Sen joutuu rakentaan itse, mutta mutta...VÄÄNTÖÖ saa ainakin lisää!
|
|