|
Post by Artsi on Feb 20, 2007 1:13:38 GMT -5
No niiin, nyt sitten tiimille on hankittu FRWD- urheilutietokone. Käytännössä tallentava GPS ja ohjelma, jolla voidaan hauskasti analysoida ajosuoritus jälkikäteen ja vertailla toisen tai omiin aikaisempiin suorituksiin. Eli ajetaan kiekka toi purkki käsivarressa ja sit vaihdetaan kuskia. Tallennetaan kaikkien ajot ja vertaillaan, missä mennään suhteessa hiljempaa tai lujempaa muihin nähden. Jos kuskilla sattuu olemaan vielä esim. Polarin sykevyö pitkien kalsareitten alla, niin saadaan vertailla pulssejakin. Tämän jälkeen siirrän ajosuoritukset tiimin sivuille, josta jokainen voi avata ne FRWDn sivuilta lataamaansa demo-ohjelmaansa. www.frwd.fi/fi/ ja sieltä LATAA ja REPLAYER DEMO ja ohjeen mukaan. Koskas pidetään ekat FRWD- ajot?
|
|
|
Post by Jarkko on Feb 20, 2007 1:59:13 GMT -5
Noita purkkeja voi varmaan hankkia useampia ja ajaa samaankin aikaan vai? Sarjakisaan vaan mukaan ja kaikille purkit transpondereiden lisäksi ;D
|
|
|
Post by Artsi on Feb 20, 2007 2:52:03 GMT -5
|
|
|
Post by Artsi on Feb 20, 2007 2:55:49 GMT -5
Lataas kumpikin suoritus demo-ohjelmaan ja kokeile RACE-toimintoa; pikkusen siistiä.
|
|
|
Post by Artsi on Feb 20, 2007 8:03:03 GMT -5
Niin, ja kokeiles viedä Google Earthiin!
Jarkko kysy tossa laitten mallia FRWD W100
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Feb 28, 2007 5:07:53 GMT -5
Kiinnostavaa, perin kiinnostavaa. Mitenkäs Artsi, voisko tota purkkia lainata, silleen että koittas saman pätkän perä perää kahdella eri pyörällä? Olis kyllä pahuksen mielenkiintoista tietää paljonko Skyteam'llä loppupeleissä jää Lakalaivan suorilla ja missä kohdin sillä taas oleellisimmin voittaa vs. minivingutin.
Kokeiluun vaan menee hetki (yht. pari tuntia), kun mulla ei ole kuin yksi keula, sillä 150:n 130mm joustovaralla kun ei voi ajaa, eli tarvii vaihtaa kierrosten välissä etupää moposta toiseen.
|
|
|
Post by Artsi on Feb 28, 2007 16:51:01 GMT -5
Totta kai, just tollasiin kokeiluihin se sopii hyvin!
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Mar 1, 2007 14:53:28 GMT -5
Ookoo ;-) Mitenkäs, olisko viikonloppuna jompi kumpi päivä Lakalaivassa mahdollinen? Saan varmaan huomenna yhden keulan tohon temmiin, mutten vielä ihan tiedä miten saan etuakselin ja etupyörän kiinni. Sunnuntain olis ehkä varmempi, kun Skyteam on vielä mun sivujen kuvien mukasessa kunnossa.
|
|
|
Post by Artsi on Mar 3, 2007 11:54:57 GMT -5
Sorppa Sirkku, purkki on Pirkanhiihdossa, mut kyllähän tässä keritään.
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Mar 5, 2007 12:58:40 GMT -5
Jep jep, eikä viikonloppuna ollut niin tarvettakaan...TM:n keula antautua täydellisesti 20% painavamman etupään alla ja yhdessä sikajäykän perän kanssa ei jäänyt epäselvyyttä missä tulee rankasti turpiin.
Menin sitten tempaseen uuden 100cc kitin kiinni temmiin ja piti lähtee koeajolle niin se vaan huusi mulle. Sitten kun herran suun sain tukituksi ja pääsin kokeilemaan niin valtaisa pettymys oli kohtaloni: miten olisinkaan voinut muistaa ettei pieni 2T väännä yhtään, ja erehdyin vielä muistelemaan että se keulisi kaasusta...ei kyllä niillä kierroksilla millä puita kierrellään! En siis toisin sanoen kolmen nelarilla puolivillaisen päristelyn ja 3vkk muuten ajotauon jälkeen osaa enää rin-tin-tin'llä ajaa ;-(
Siispä Skyteam-projekti on saatava Päitsille valmiiksi! Eli vaihtamaan juoksevat kiinakeulaan ja jonkin sortin FOX'ia alle takapäähän...runkoon lisämuutoksia huomenna, kyl se siitä ;-)
Joten josko ensi su onnistuisi pienet sporttidatat ja "race against me"?
|
|
|
Post by Artsi on Mar 5, 2007 14:03:33 GMT -5
Sirkku, tää ei saa kuulostaa siltä, et me ei haluttais lainata sulle purkkia, mut sunnuntaina haluaisin tallentaa Veteraani SM-än Nummisissa. Lauantai tai mikä muun päivä vain käy, mites sulle?
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Mar 6, 2007 18:47:35 GMT -5
Mitä, meneekö omat halut siipeilijän edelle ? ;-) Eiku ihan tosi, ilman muuta tallentelette sitä vetsku-kappia.
Mä ajan la Riksun kisan, olisin ajanu kans su Numisissa, mutta kun ajettiin siitä ohi, niin siellä ei ole lunta nimeksikään. tuli jostain kumman syystä mieleen ne viime talven kammo-jäiset-kynnöspelto-luukutukset. Eli koitetaan myöhemmin sitä sitten, ei hätää.
Mites muuten teillä, millasia huippunopeuksia viime vuonna pelloilla tuli? Mulla 72km/h oli kovin, joillain oli 117km/h ainakin. Mulla loppu halu, loukkaantua, kun kolmosen alkuun vedin syylärin hajalle ja jarrukahvan tyvestä poikki siinä pellolla.
|
|