|
Post by marco#once on Feb 18, 2008 13:34:01 GMT -5
Onko kenelläkään hyvää lääkettä tautiin...kun kottaraisen äänenvaimentajan pää(alumiinikartio) ottaa ja lentää kuin nappi housuista kun antaa vähän lapasta? Tiiviste on kyllä paikallaan ja silti lentää...
|
|
|
Post by Artsi on Feb 20, 2008 12:12:04 GMT -5
Mulla oli sama homma ja just kiristin sormin Artun nelarista. Mites lukite?
|
|
|
Post by marco#once on Feb 20, 2008 12:39:12 GMT -5
Kävin juuri tallissa ja olin poraamassa reikää ruuville, kokeilenpa ekaks tota lukitetta. Kovin löysältä se pää kuitenkin tuntuu.(niin kuin omakin)
|
|
|
Post by kammokuski #1 on Feb 22, 2008 2:41:36 GMT -5
Voiskohan Marco syynä olla tuo sinun valtava harjoittelu ja uudet laatikon öljyt että ktm;stä lähtee edes joku nopeesti paikasta toiseen. Ps:Joko ootte ilmottautunut Kuruun. T:Hondamiäs
|
|
|
Post by Jani on Feb 22, 2008 11:45:18 GMT -5
Voiskohan Marco syynä olla tuo sinun valtava harjoittelu ja uudet laatikon öljyt että ktm;stä lähtee edes joku nopeesti paikasta toiseen. Ps:Joko ootte ilmottautunut Kuruun. T:Hondamiäs ...paha paha... ;D Mä en tiennytkään että ruuvilukitetta ei ole ns. "vakiona". Tosin nelarien änkkäreistä ei muutenkaan kokemusta ole..
|
|
|
Post by marco#once on Feb 22, 2008 13:20:49 GMT -5
On kai sitten pakko tarkentaa...toi kolmesatanen lähtee senverran vikkelään, että änkän pää jää vaan siis kyydistä...tai no oikeastaan sieltä oli siis lentänyt se pirun mutteri mäkeen enkä kiireesä ollut tarkistanut. Ai niin se Kuru, voishan sitä lähtee maisema-ajelulle katsoon löytääkö hondamiäs maaliin. Onnea Jämsään ;-) pitää reenata, pitää reenata ettei honda lähe lapasesta
|
|
|
Post by kammokuski #1 on Feb 23, 2008 5:44:16 GMT -5
Moro Marco Eikös se niin mee että lahjattomat reenaa,....... 8-)Mistäs sen muuten kuulit että meen Jämsään salareenaan.... (piti olla niin salasta että)Ja hondahan on muuten niin nöyrä vietävä että se pysyy munkin naruissa kiinni.Mutta kurussa nähdään onko reeneistä tässä tapauksessa ollut apua,ite tosin epäilen....
|
|