|
Post by kartanlukija #43 on Mar 20, 2008 1:59:08 GMT -5
Kallistatteko pyörän oikealle kyljelleen ja täytätte suodatinkotelot puolilleen öljyä, kuten EXC-nelareiden huolto-ohjeissa neuvotaan? Miten kohtalokasta suurpiirteisempi toiminta mahtaa olla?
t.juha
|
|
|
Post by Oysterman #76 on Mar 20, 2008 2:24:30 GMT -5
Moro.juu oon täyttäny suodattimen ja si lykänny sen pesään.noin miljuuna kertaa oon laittanu kuivan suodattimenkin oon koittanu lähes kaikkia toiminta ´tapoja en ole huomannut vuosien saatossa onkelmia 03- asti roplannu kotarin nelaripaskoja ja roplaan edelleen.mutta laita suodatin täyteen oilia ni hyvä tulee.
|
|
|
Post by kartanlukija #43 on Mar 20, 2008 5:10:33 GMT -5
Kiitos vastauksesta. Se vahvistaa juuri sen, mitä arvelinkin. Olen vasta muutaman öljynvaihdon suorittaneena tehnytkin juuri niin, että olen täyttänyt 2/3 suodattimesta öljyllä ja tuikannut sen sitten nopein sormenliikkein suodatinpesään paikoilleen ja kantta perään. En ole alkanut makuuttaan pyörääni kyljellään täyttääkseni pesiä.
Samalla kun tuli aihe avattua, niin miten tunnollisesti olet availlut noi muut proput ja putsaillut sihdit? Omassani olen vaihtanut öljyt 10 h sunnuntaiajelujen välein. Sihdeissä ei ole ollut hitustakaan epäpuhtautta, öljy kuultavan puhdasta, eikä öljypropun magneetissakaan käytännössä mitään. Suodatinpatruunatkin niin tuoreen näköisiä, että tekin mieli laittaa takasin. Tuntuu vaan niin turhalta ruuvata tulppia auki kerta toisensa jälkeen...
|
|
|
Post by Oysterman #76 on Mar 20, 2008 9:32:19 GMT -5
Juu oon aukonut kyllä aina ja putsannut sihdit,mää lykkään monesti raakana vaihteet silmään ja rankasen konetta.ollaan kyllä myös auottu koneita ajanpuutteen vuoksi kepappi-riston kans.
|
|
|
Post by Artsi on Mar 20, 2008 11:01:29 GMT -5
Artsi tunnustaa; Oton linjoilla. On kyllä todella vaikea uskoa, et täyttämisellä olis merkitystä.
|
|