Post by Artsi on Jan 30, 2006 4:29:03 GMT -5
Oltiin veteraaniporukalla Rezan ja Endurorepan kaa Nummisissa rässimässä. Janne ja Ville oli huoltamassa. Keli oli mahtava, pakkasen puolella ja aurinkoista, kuin maaliskuussa. Reitit oli jäätyneet nopeiksi, metsäosuuksilla ja tukkiteillä pystyi ajeleen jopa tapeilta, mutta kynnöspellot olivat kauheita. Rupunen poori houkutteli ajamaan vieressä koskemattomassa lumessa ja näin ollen jälkiä oli välillä 50 metrin leveydeltä ja seuraavaa reittimerkkiä ei näkynyt. Maastokokeita oli 8 ja Ceellä 6. Ceellä järjestys oli 3, 4, 5, 6, 1, 2 ja me ajettiin 1 ja 2 lopuks toiseen kertaan, jos haluaa aikoja vertailla. Kilsoja tais tulla yli 120 ja oliskohan ajoaikaa noin 3 ja pual tuntia. Sääntöjäkin opittiin lisää. Kun myöhästyy lähdöstä, niiko Repa, eikä aikakorttiin sitä merkitä, niin seuraavalle AT:lle mennään normaaliaikaan aikakortin mukaan. Sitte toinen juttu katsastus alkaa ilmoittautumisesta, jos meinaa tulla kiire. Mut pysäytettiin ekan EKoon jälkeen ja sanottiin, et sut on hylätty, kun maaliin tullessa ajoin oikealle kääntyvän opasteen oikealta puolen (mustaa pooria). Rezakin tuumas, et tollasissa tilanteissa pitäs käyttää niitä pallukoita joiden välistä on pakko ajaa. Repa ja Reza jaksoivat hyvin, mää olin kyllä aika sippi, mut kivaa oli ja kerrankin mulla kesti hanuri. Vauhti ei päätä huimannut, sillä olin tuttuun tapaan just ja just viimenen.
Janne kuvaili Repan kameralla, niin Repa varmaan laittaa niitä sivuille. Janne tais ottaa jotain videopätkiäkin. Niin ja Offroadin sivuilla on hyvä kammotykitysvideo.
Janne kuvaili Repan kameralla, niin Repa varmaan laittaa niitä sivuille. Janne tais ottaa jotain videopätkiäkin. Niin ja Offroadin sivuilla on hyvä kammotykitysvideo.