|
Post by Artsi on Feb 12, 2006 15:22:17 GMT -5
Jounii nousi peehen, Jounii nousi peehen, ... !!! ja sitten raporttiin: noin 50 kilsaa kierros kolmella eekoolla. aa ja pee 2 kierrosta, cee vähän vajaa. EK3 n.4km, kiva pelto, ei paljon nopeampaa voi olla, ekalla kierroksella siirtymänä. EK 1/4 13km perusmettää parilla kammomäellä (kuvia sivuilla). Lohdutti hieman, että aa-kuskejakin oli jäänyt mäkeen kiinni. Cee jätti mäen väliin tokalla kiekalla. EK3 perusmettää, lopussa mäki. Aa peellä satoi jäistä vettä ja lasit tukkeutuivat. Samoin ajovehkeet jäätyivät. Luulin välillä, että unohdin harttarit takin päällä. Ammattikoulu oli hyvä paikka järjestelyille, lämmitä vettä, ruokaa, pukuhuoneita. Sirkku veti naisten kapissa toiseks, mahtava suoritus. Hyvä video offroadissa Sirkusta ja kammo peekuski Jounista. Olis kiva kuulla vähän kommenttia viiliksista Sirkku, Jouni ja Endurorepa. Kirsi otti kans kuvia ja Maurialan Jarmo, saadaan varmaan sivuille.
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Feb 12, 2006 17:12:55 GMT -5
Kiitti kiitti kiitti, punastuu jo ;-)
Siis määhän olin ihan täpinöissäni siinä haastattelussa, vaikkei ollu tuloksiakaan vielä. Eka kiekan jälkeen kun oli reitti tiedossa niin olin niiiiin iloinen, oli niin makeeta. Ainoo huoli oli se kahden spoorin mäki, mulla kun kanto etupumpuista ja swingistä siinä jo eka kiekalla et jaloilla työnsin koko matkan lisäpuhtia. Mutta ei se sitten toka keikallakaan ollu juuri syvenny, samalla lailla meni nippa nappa ylös. Ne pari porrasta oli kyllä semmosia, että kun pääsi ylös niin vauhti oli likimain nolla, enkä osannu pitää keulaa ylhäällä niin meinas pysähtyä. Eka rundilla siinä eka mäessä meillä oli kaikilla harmina C:n hitaimmat ja sit me vielä Loten kanssa vedettiin kolari. Mä tulin sitä spooria mitä Arttukin ja Lotte perä edellä alas siitä oikeelta, osuttiin kyljittäin ja mulla jäi sit tietty mun tuurilla kinttu väliin. Toka rundilla pääsin pellolla Tarusta ohi, eikä se saanu kiinni, niin ajattelin jo, että pronssi saattaa tulla. Täytyy antaa kiistosta kaikille tietä antaneille. Kahta ohitusta lukuunottamatta pääs melkein heti ohi kun sai hitaamman kiinni. Alan ihan tosissani ymmärtää miltä tuntuu olla just 16v. eka kisassa, lähtee viimesenä ja olla kaikkia nopeampi: varmaan aika tuskanen olo kun aikaa menee koko ajan ohituksiin ja taas AT:n jälkeen joutuu ohittaan samat kuskit uudestaan. Mulla kulki kyllä tosi hyvin. Sarjaenskan jälkeen aloin ajaa kestävyyden sijasta nopeutta ja sainkin 10% lisää. Sit kun oli vielä niin nami spooria, ei ollut jäistä, mutta jalkaspoorit kanto kuitenkin tarpeeksi ja maastot oli mun mieleen ihan 100%. Sit tuli vielä vähän extraa kun oli oikein kapin avaus ja sai vähän kundejakin kiinni. Niinkus tiette niin mä olen tavannu olla vaan se kierroksella varvattava...
Tuoreen B-miehen kommentteja kehiin vielä. Tais McCoil tykätä kun oli noi MK-ajat porukan parhaita!?
|
|
|
Post by kammokuski #1 on Feb 13, 2006 1:22:10 GMT -5
|
|
|
Post by veijo on Feb 13, 2006 13:20:32 GMT -5
Onneksi olkoon hienoista suorituksista! Täytyypä käydä tutustumassa kuviin ja samalla suorittaa mentaalivalmentautuminen. Menen lauantaina 25.2. ajamaan samaan maastoon kavereiden kanssa.
|
|
|
Post by endurorepa on Feb 13, 2006 17:29:44 GMT -5
Onnea Jouni noususta BeeHen, NAUTI TÄYSILLÄ SIITÄ HETKESTÄ. Beessä onkin sit kiva kisailla, jos ei enää tarvii pärjätä. Näin veteraanina ainaskin ja Artsikin kuittaa. Oma kisa Perttulassa meni ensin oikein riittävän hyvin mutta sitten toisella kierroksella köntin pahoin kalliolle nousussa. Yleisön mukaan heittelin KTMää näyttävimmin kallioille, video kertoo hieman. Ryssiessä pulssi nousi niin ylös, että ajo tökki pitkään kuten tuloksistä näkee. Kuntolenkkinä vallan oivallinen kisa ja safarina kivasti haastava. Kohti uusia seikkailuja. Tv EnduroRepa.
|
|
|
Post by Jarkko on Feb 14, 2006 2:25:11 GMT -5
Kaikki videot ei näytä ainakaan mulla toimivan. Vaikuttais siltä, että filet eivät ole kokonaisia, eli siirrossa on mennyt ehkä jotain käteen. Tai sitten levytilaa on serverillä rajoitetusti ja se on loppunut.
|
|
|
Post by Pessi on Feb 14, 2006 10:05:19 GMT -5
Onneks olkoon Jouni, siitä se lähtee aina A:han asti
|
|