|
Post by Pessi on Feb 22, 2006 9:32:59 GMT -5
Terve! Onkos kukaan lähdössä tonne seuraavaan sm-kisaan? Tai onko mitään tietoo kenelläkään, että minkälaista pätkää kyseinen kisa tulee olemaan?
P.s Ei kellään kisaan lähtijöistä olisi vapaata pakettiautotilaa niin voitaisiin jakaa bensakustannukset ja huoltomiehiäkin tarvis vähemmän, jos siellä vaan on paikallaan pysyvä huolto...
|
|
|
Post by Artsi on Feb 22, 2006 14:29:15 GMT -5
Ei taira meistä olla kukaan. Mites Lakalaiva, Ramsöö, Kuru, ookko tulossa?
|
|
|
Post by Tuu mukaan on Feb 22, 2006 16:54:37 GMT -5
Moro Joonas! Ollaan sinne Pertsan kanssa lähdössä, tuu mukaan. Pertsa on mulla huollossa ja siellä on kunnon enskaa (viimeinkin joku semmonenkin kisa) tiedossa!
|
|
|
Post by Pessi on Feb 23, 2006 1:09:35 GMT -5
Moro Joonas! Ollaan sinne Pertsan kanssa lähdössä, tuu mukaan. Pertsa on mulla huollossa ja siellä on kunnon enskaa (viimeinkin joku semmonenkin kisa) tiedossa! Kyllähän se mulle käy ilomielin, jos kyytiin pääsee! Mää soittelen sulle vie ni voidaan sopia lisää, pistän kuitenkin ton ilmottautumisen jo tonne, ettei ne ehdi läväyttää sitä kiinni.
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Feb 23, 2006 9:16:35 GMT -5
Hyvä että hokasit kirjoittajan, en huomannu logata sisään ja vasta nyt huomasin ettei nimi näy...joo'o!
Tuo mopo PE meille, pakataan auto valmiiks. Takapenkillä olis vielä tilaa, lähtiskö joku napsiin kuvia?
|
|