|
Post by kammokuski #1 on Mar 9, 2006 2:43:15 GMT -5
Onko kukaan vahingossa tuleen kuvaan/videoimaan kyseiseen kilpailuun,jos on niin viestiä tänne. Saatais sivuille/videot poltettua levylle.
|
|
|
Post by veijo on Mar 9, 2006 3:10:23 GMT -5
Minulla kyllä olisi taitoa ja kalustoa, mutta en valitettavasti ole tulossa.
|
|
|
Post by Eetu on Mar 9, 2006 11:18:24 GMT -5
Luultavammin minä olen kameran ja mopon kanssa heilumassa siä jossain...meinaan mökki (pienmaatila) on 50m päässä reitistä ja ½km päässä raunon pelloilta,mopon otan sinne tai sitten ajelen rakkorilla siirtymiä,mut kattoon tuun kyyl ja samassa sitä sit jo kuvaakin...
|
|
|
Post by Jarkko on Mar 12, 2006 12:34:12 GMT -5
Olin viimeisen EK:n lähdössä konetta vahtimassa ja samalla räpsin muutamia valokuvia. Lähinnä vetsku ja A-luokkaa. Kamoken jannujakin on muutamia eksynyt kuviin. Lienevätkö niin hitaita? ;D No hyvinhän ne kotikisat meni Meen talviloman viettoon viikoksi toiselle puolelle Suomea, joten saan ne siirrettyä vasta viikon päästä.
|
|
|
Post by Artsi on Mar 12, 2006 15:00:20 GMT -5
Otettiin Artun kaa muutama kuva, laitoin sivuille.
|
|
|
Post by Eetu on Mar 13, 2006 0:17:04 GMT -5
löytyy jotain kuvia kans tulee kai lahiaikoina.
|
|
|
Post by endurorepa on Mar 17, 2006 14:50:35 GMT -5
Mulla olisi useita A ja B luokan videoita jopa jo valmiina CD:llä. Kuka osaa käsitellä ne pienemmäksi ja laittaa sivuille. Sama kätevä, joka laittoi Perttula 43; kaatukose kaatukose jne. Voi laittaa postissakin. Terv Reijo
|
|
|
Post by Artsi on Mar 18, 2006 3:27:19 GMT -5
Laitoin vasta Eetu kuvasi sivuille. Repa oli kans laittanut muutaman kuvan. Videoihin olis sellainen suunnitelma, et muutetaan MOVit pakkaamattomana AVIksi ja sit MOVIEMAKERilla. Katotaan kuin käy.
|
|
|
Post by Eetu on Mar 18, 2006 4:40:07 GMT -5
videoita löytyy kyyl,mutta ne on avi...enkä osaa tehdä yhtään mitään niille eli pakata ja jotain... ja ne on otettu siirtymältä meitsin möksän läheltä.
eli miten ne näkymään?
|
|