|
Post by Sirkku #31 on Mar 9, 2008 7:21:09 GMT -5
Kertokaa jo millanen se reitti muuten oli, mulla kun jäi kokemus kesken siinä 7km ennen huoltoa! Ja mikä oli B:n aikataulua? Mulla oli eka lenkki 88min ja toka 65min ja tykkäsin niistä siirtymistä kun ne tiet oli auraamattomia aina välillä. Ainakin mun aikataulussa olis pysyny hyvin ajamalla niitä sitä mun 50+ km/h 5/6 vaihteilla, sain just semmosen rytmin päälle etten väsyny yhtään mutta pysy lämpösenä. Mun kisa kaatu jossain mutkassa kaiketi ja täysin salaa ylävesiletkun ja paisarin väliin kiilautuneeseen kepin pätkään. Ilmeisesti vesi ei kiertänyt, siksi kone keittäny vähitellen joka pisaran pihalle. Letkut ja syylärit oli ehjät, eli höyrynä nesteet on ulos tullu. Nyt on sitten 12l ajettu -07 sylinteri tiensä päässä kuten saman verran ajettu mäntäkin. Onneks kietarin alapää tais tällä kertaa säästyä ettei ihan koko remppa mene saman tien uusiks. Se alko ryppyillä mulle jos siellä pätkällä, piti kakkosella vetää taistelukierrokset ihan tappiin asti ennen kuin se kolmosella kulki mihinkään ja mä vaan luulin paisarin menneen johon "niistä harvoista" sisäkurvin kivistä kunnolla ruttuun. No paisarissa ei ole kyllä mitään muuta kuin jokunen naarmu. On nää kahtahtiset niin iiiiiihania
|
|
|
Post by Artsi on Mar 10, 2008 4:11:17 GMT -5
Toinen lenkki oli pikkutietä 2 eekoole ja sit peruspaulaniämeä kodalle, mun mielestä paras pätkä. 3 EK vanha tuttu ja tietä maaliin. Vetskuissa ja Beessä näytti olevan samat ajoajat (88, 65 min). Mulla meni keinuvivusta laakeri ja pyörä rupes nakuttamaan. Pojat sitä kuuntelivat tarkkoina (Taimisto, Janne ja Tatu). Artulla perskule putos satula Karppisen mettään ja sit selkä naksahti, kun piti ajaa loppu pehva penkissä.
|
|
|
Post by marco#once on Mar 11, 2008 0:34:28 GMT -5
Jounihan söi aamupalax kuskeja vaarinpolulla mk 3:lla....HYVÄ MEININKI JOUNI. Kts kisat- vaarinpolku.
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Mar 11, 2008 2:58:50 GMT -5
Näytti sopivan Jounille joo. Mitä kattelin siinä MK4 vinolla kalliolla teidän menoa, niin kyllä Team Virkki ainakin erottui edukseen. Niin kyllä KaMoKelaiset pääosin muutenkin. Aika moni muu lähti sinne kiertelemään ja ohjelmaa oli siellä yhtä paljon, vaikkei tuota kalliota ole noin varmaan moni ole noin ennen edes ajanut. Kiitos Artsi tiedosta. Ja hyvä ettet jatkanu ajoa, jos venttiilit alkaa napsuttaa niin se katoaa kun jäähdyttelee, kaikki muut kesken kaiken ilmaantuvat äänet nelarissa tarkottaa lähes poikkeuksetta "älä aja metriäkään enää". Millanen se kotarin nykynen penkin kiinnitys on, kun olen jo useammassa kisassa nähnyt jonkun hukanneen penkkinsä Sympatiat Artulle, mulla irtos kerran etukiinnike ja ajaminen tuntu miltei yhtä pahalle kuin jalkatapin puuttuminen.
|
|
|
Post by Oysterman #76 on Mar 11, 2008 13:27:35 GMT -5
Just,tää on samalla testi.kisa oli hieno ja ajokeli mun mielestä loistava.oltii tänää vorsteenin kans salareeniin ahvenuksessa ja ei ollu enää nii loistava,paluun sinne voi tehä si kesällä ku siä taas pystyy ajaan.tai olihan tollanen rämpiminen hyvää päitsireeniä.jos joku muuten ei tiiä kuka mää oon ni oon se jätkä joka aina kiukuttelee ja ajaa valkosella kotarilla ja naama punottaa ku tomaatti.
|
|
|
Post by Wettis #13 on Mar 11, 2008 15:16:59 GMT -5
... toi valkonen Kotka voi sut kyllä paljastaa, mutta muut tuntomerkit sopii meihin moniin treenisession jälkeen (kiukuttelee ja naama punottaa ku tomaatti) ;D
-Wettis-
|
|
|
Post by marco#once on Mar 12, 2008 1:39:20 GMT -5
Oltiin eilen Mikan kanssa illalla "rääppiäisissä". Ajettiin Mk 3 päivänvalossa, Mk 2 hämärässä väärinpäin tuikku otsalla...harhailtiin siirtymissä paikaillisteiden kautta takaisin Mk 3:lle. Siitä vielä kieppi ja sit pois. Spoorista jäljellä vain varjot ja aivan pehmeenä jalka-urat. Hyvää treeniä ja raskasta. Ei olis kuitenkaan tarvinnut mennä "pupu housuun" :-)
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Mar 12, 2008 16:05:08 GMT -5
Mutkin tunnistaa siitä, että kiukuttelen usein ;-) Yleensä siitä, että kaaduin kun jalka ei yltäny maahan ;-( ja ellei siitä niin sitten oon menny tekeen taas jotain radikaaleja mokia mopon kanssa ;-) Sukupuolen ja koon voi unohtaa ;-) ps. Olin tänään Jämsässä ajamassa ja kivaa oli, kalliot vetää vertoja Affenuksellekin. Ja älkää pojat käykä kaivamassa affenusta enää yhtään syvemmäksi, jotta se pysyy kesäkelissä läpiajettavana, malttia, malttia, kyllä näistä nastoistakin vielä päästään.
|
|