|
Post by Oysterman #76 on Jul 6, 2008 2:10:33 GMT -5
Jeesbox.oltiin taas räpäyttämässä mopoilla ja tälläkertaa tua vekaranjärven maastoissa.Endurorepan kanssa virkeinä täräytettiin molemmat taas pytyt,repa5 otto6.ajot meni hianosti painelin maritaakin turpaan melki minuutilla joka on harvinaista herkkua kun likka ajaa niin lujaa!!!vettiskin nähtiin,oli kokenut hieman epäonnea kettinkien kanssa ja edessä oli keskeytys.nuts happens.kuvia taas muutama kansiossa.
|
|
|
Post by Wettis #13 on Jul 6, 2008 15:33:37 GMT -5
Wroooom! Täytyypä sen verran kommentoida, että oli kyllä hienoimmat enskareitit, joita olen koskaan ajanut!!! Ajo sujui omaan osaamiseeni nähden mielestäni hyvin ensimmäiset 2MK:ta (enkä tuloksissakaan ollut lähellekään viimeinen ) Wid....aa vaan nuo "halpahalli" ketjut, jotka ostin Tokimoton alennusmyynnistä. Ovat kuulemma enemmän tarkoitettu polkupyöriin, kuin enduroon (vaikkakin D.I.D:n ketjut). Sen verran vetelät, että lähtivät syvässä mutaspoorissa turhan helposti pois (kun kohtasivat hieman pakottavaa sivuttaisliikettä) ja menivät niin kiireesti eturattaan juureen, että ei saanut yksin pomppimalla aukeamaan. Olin siis toisen kierroksen katselumiehenä täysin MK 3:lla. Lopulta 0-pyörän ja erään katselijan kanssa kolmisteen hypittiin pyörän päällä + minä pompin koko painollani ketjujen päällä, niin saatiin ketjut aukeamaan ja matka jatkumaan maaliin. Olivat kuulemma etsineet minua jo pidempäänkin, sillä eihän minulla mitään kännykkää mukanani ollut, jolla olisin voinut soittaa keskeytykseni (kuinkahan moni muuten pitää kännykkää mukana? missä?) Tällaista tälläkertaa ... -Wettis-
|
|
|
Post by Artsi on Jul 7, 2008 14:21:45 GMT -5
Artsi pitää, hiukan eri syistä kylläkin, keishin tilaamiseen keskeytyksen sattuessa ja taskussa.
|
|
|
Post by Wettis #13 on Jul 7, 2008 16:05:27 GMT -5
... tuo oli kyllä hyvä idea (siis keishin tilaaminen), mutta kun ei ole mitään taskuja ajohaalareissani. Järjestely kysymyshän se toki on, joten täytyy kehittää joku tasku jollain tavalla. Kuntoilumielessä sen verran mainittakoon, että löin sykemittarin käyntiin n. 5min ennen lähtöä, josta oli 1MK:lle siirtymistä n. 10km vaihtelevaa mastoa. Kierros kesti 80min, jonka jälkeen sekoilin urakalla AT asemilla ja ajoin vahingossa 4MK:lle vaikka piti mennä 3:lle (en tosin ollut ainoa ). Sieltä sitten siiryin 3MK:lle jota kerkisin ajamaan n. 4km kunnes siis keskeytin. Muistin pysäyttää sykemittarin n. 10min keskeytyksen jälkeen (kokonaisaikaa oli kulunut noin 2h) ja katsoin keskiarvo sykkeeni, joka oli 175!!! Eipä uskoisi, että tätä tehdään "leikkimielellä". -W-
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Jul 8, 2008 9:22:04 GMT -5
Kännykkää pidetään yleensä mukana vähän samoista syistä kuin vyölaukkuakin...ja siellähän se kulkee hyvin missä ne työkalutkin millä saa eturattaan irti ja matka jatkuu...
|
|
|
Post by Artsi on Jul 8, 2008 14:38:01 GMT -5
Tosi mielenkiintoista toi pulssi,vaikka ei aivan yllättävää, näin kuntoilunäkökulmasta. Tätä tässä Endurorepan kans on yritetty toitottaa, et uskomattoman kovaa kuntoilua tää enska ja varsinkin rossi on. Nyt Wettis, pliis, tee meille testi. Pystytkö juakseen Kuljun Kartanoa ympäri 2 tuntia tolla keskipulsilla. Asiantuntijat epäilevät adrenaliinin tässä lajissa nostavan pulssin tolle tasolle, mutta kuntoilun ja sydämen kannalta sillähän ei ole väljä kuka, ei ku siis mikä, sykkeen nostaa. MaratoniMikaltahan voitas tota asiaa kysellä. Mun keskipulssi eekoilla (vain eekoilla) on ollu 175- 180, ja maksimi Kärmeksen suassa 194.
|
|