|
Post by alén #9 on Jul 15, 2008 14:32:48 GMT -5
Löytyiskö tiimiläisiltä vinkkejä mun KTM 300 EXC (vm.2007) etupään säätämiseksi. Ollaan Artun ja Artsin kanssa kokeiltu säädöt laidasta laitaan, mutta etupää pysyy kovana ja on kauhee ajettava varsinkin kivikossa. Pyörä sinkoilee sinne sun tänne. Artsi julisti sen jo ajokieltoon, sen verran kova kokemus se oli :-)!!! Vertailtiin täysin samanlaisiin kahteen muuhun pyörään ja se on tosiaankin kivireki niihin verrattuna.
Etupää oli jo Motokeitaassa Timon penkissä ja siihen vaihdettiin öljyt, stefat ja muutenkin tarkistettiin putkien suoruus yms. Ei auttanut! Kyseessä ei siis ole mikään hifisti hienoviritys, vaan sais perussäädöt kuten toisissakin pyörissä ... Se riittäis jo mulle! Pitäis löytää joku guru, joka osais pistää etupään tikkiin. Löytyykö tiimiläisiltä tietoa?
-mika-
|
|
|
Post by marco#once on Jul 19, 2008 16:09:02 GMT -5
Luin tossa just useammasta Espanjalaisesta alan lehdestä, että Örhlisnsiltä olis tullut aika hyvä paketti jousille ja iskareille. Että jos WB:tä ei vaan saa simmiteltyä niin Öläriltä varmaann löytyy vastaus...tällai Ö-luokan kuskeille, jotka tykkää vaan hyvistä säädöistä. Rakenneltiin tossa just Mikan kans x-treme rataa...huikee tulee
|
|
|
Post by kartanlukija #43 on Jul 20, 2008 13:38:34 GMT -5
Monet huollattaa ja simmityttää myös kotareidensa iskareita Jämsässä: www.petterisilvan.com/Siellä käytin omat putket keväthuollossa ja palvelu oli erinomaista! Nopeaa toimintaa ja hinnat jopa jonkun euron "motokeidasta" edullisempia. Kaltaiseni noviisi ei paljon asioista tiedä. Mutta melko varmana pidän, että täällä saadaan pelit kuntoon!
|
|
|
Post by Artsi on Jul 22, 2008 0:10:16 GMT -5
|
|
|
Post by alén #9 on Aug 18, 2008 16:05:58 GMT -5
Topillahan se mun etupää oli tehty yli vuosi sitten, mutta jotain oli mennyt sen jälkeen pieleen... No sain etupään simmitettyä Motokeitaassa ja monen kaverin avustamana säädettyäkin kohtuullisen hyväksi. Kiitos vaan kamuille. Samalla tuli esille takapäänkin huono toiminta ja vikakin löytyi ... perushuolto takapään iskarille oli jäänyt tekemättä ja öljynvaihdon jälkeen rupes pyörään löytyyn tasapaino. Nyt yrittelen hienosäätää ja vihdoinkin päästä treenaan (lääkärin määräämä melkein 4kk ajokielto rasitusvamman takia loppui). On se vaan käsittämättömän suuri asia kun alusta futaa ... eihän sitä oikein tiennyt mistä oli jäänyt paitsi :-) ...
-mika-
|
|
|
Post by pauli on Aug 24, 2009 2:00:36 GMT -5
Selvisitkö pelkällä simmityksellä vai jouduitko vaihtamaan etupään jousetkin? Mun pyörässä vähän samanlaista vaivaa.
|
|