|
Post by kartanlukija #43 on Aug 13, 2008 0:59:37 GMT -5
400 EXC -07 takavalon toimintakunnon ylläpito teettää suhteessa älyttömästi töitä. Ostin jo uuden polttimon kannan ja siinä kiinteästi tulevan johdonpätkän, todetakseni taas muutaman ajoreissun jälkeen, että ei pala.
Maadoitusliuska muovisessa polttimon kannassa on jotain hiiren kielen luokkaa. Ja heikko klipare menettää kontaktinsa polttimoon ainakin mun mopedissani melko varmasti ja nopeasti.
Onkohan tähän joku jo keksinyt jotain kätevää parantelukonstia? Meinasin että juotan polttimon suoraa kiinni johtoihin, ellei muu auta. Ei joka ajoreissujen välissä viittis rassata puoltatuntia moponsa perää, jotta saa valot edes hetkeksi pelaamaan.
t.juha
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Aug 14, 2008 15:52:17 GMT -5
Käyppäs www.kolumbus.fi/sivutie, sieltä klikkailet tekniikkaa ja yleistä, löytyy takavalokikkakin. Sitä oon käytelly tän neljä vuotta ja mitä välissä muuten, oon saanu huomata, että niin pelaa ja muuten onkelmia.
|
|
|
Post by Artsi on Aug 26, 2008 13:39:06 GMT -5
Mulla oli aivan sama ongelma ja samanlailla ostin uuden kannan ja sit kolvasin piuhat suoraan polttimoon, eikä toiminut pitkään. Mut sit ostin Joukon autosta Metallisen kannan kun Motonetistä ne oli loppu, niin sit on toiminut. Nyt nautiskelen Kotarin uudesta ledipaketista ( yli 50 eur) toivottavasti toimii.
|
|