|
Post by Artsi on Aug 25, 2008 15:11:32 GMT -5
Miten ois parintunnin ajo Ke tai To kahen tai kolmenviikon sisään, eli 10, 11 tai 17, 18.9, tai sitten niitten välinen viikonloppu, ihan miten porukalle parhaiten sopis ja miten kelit sattuu natsaan. Sais vähä tuntumaa Sappeeseen. Otetaan GPS:sät ja pannaan videokamera jalustalle kuvaan, niin saadaan laskettua kierrokset. Olisko ketä kiinostuneita? Ehdotelkaa päiviä.
|
|
|
Post by alén #9 on Aug 25, 2008 15:37:05 GMT -5
No niin koutsi :-) ... nyt puhut vähän, mutta asiaa. Mulle kävis To 11.9. todennäköisesti ja tulisin mielellään testaan kuntoani pitkän tauon jälkeen! Muut ehdottamasi päivät ei valitettavasti mulle käy. Laitoin heti viestin, jos sattuis niin hyvä säkä että toi 11.9. kävis muillekin??? Säätiedotukset ei vielä ole kovin tarkkoja sinne asti, mutta eihän me sokerista olla tehty!
|
|
eke
Full Member
|
Post by eke on Aug 27, 2008 3:33:53 GMT -5
Eke on mukana. Joko ajamassa, jos paikat vain tuolloin kestää, mutta vähintään paikanpäällä seuraamassa ja "huoltojoukoissa". Muuten, tää oli mun eka vastaus tässä sydeemissä!!
|
|
|
Post by marco#once on Aug 27, 2008 11:55:23 GMT -5
Joopa...mennään ton Aleenin kans 13.-14.9 Orimattilaan salareenaan rossia Kottaraisten leirille, että ennen sitä tai jälkeen. Aivan sama kunhan mennään. Nyt vaan pirusti tunteja, kun uus kolmesatkukin alkaa olla säädöissä. Eilen oltiin PaulaVeikon poluilla reenaamassa GNCC:tä kivikkoo ja pikkurossia :-) jees
|
|
|
Post by kammokuski #1 on Aug 28, 2008 6:43:50 GMT -5
Mää lähren kans jos ei tuu mitää esteitä...........
|
|
|
Post by kammokuski #1 on Aug 28, 2008 6:44:25 GMT -5
Mää lähren kans jos ei tuu mitää esteitä...........
|
|
|
Post by Hightower on Aug 28, 2008 6:58:58 GMT -5
Voisin keretä mukaan vko:n 37 viikonloppuna! Ootteko käyny jossain muualla kovasti, kun ei oo pellolla näkynynnä? Pelto on kyllä aikas huonossa hapessa!
|
|
|
Post by Artsi on Aug 29, 2008 5:51:46 GMT -5
Mika on innostunut kuin pikkukoira, niin eiköhän lyödä lukkoon toi 11 päivä. Eli tulossa minä, Arttu siirtää hammaslääkäriään, Mika, Marco, Eke, Ilvon Mika. Epävarmoja Jouni, mitenkähän Vörsti, Kainulaisen Jarkko, Kivimäen Tero II, mitenkähän Wettis & kumpp. Hannu ei ollut tulossa. Puuttuko joku?
|
|
|
Post by Artsi on Aug 29, 2008 6:02:35 GMT -5
Aattelin, et pantas iso seinäkello reitin vierelle, niin nähtäs ajoaika. Mulla, Marcolla ja Jarkolla on FRWD:t, joten me saadaan kierrosmäärä selville. Ne kellä on matkamittarit, niin siitä saadaan laskettua kierrokset, jos se nyt ees on niin tarkkaa, mut kuitennii. Videokameraa nyt ei taija kellään olla. Mulla ois kyllä jalusta.
|
|
|
Post by Wettis #13 on Aug 31, 2008 14:10:14 GMT -5
Wrooom!!!
|
|
|
Post by Wettis #13 on Aug 31, 2008 14:24:57 GMT -5
... hidsi ku on nopeet sormet, niin viesti lähti ennen kuin kerkisi alkamaankaan Kuulostaa tosi hyvältä tuo GNCC speksailu ja 11 päivä tuntuisi onnistuvan oikeenkin hyvin, sillä talon rappaus on loppusuoralla ja aikaa olisi taas päristellä. MUTTA niinhän siinä sitten kävi, että erästä ahdasta paikkaa rapatessani olin hieman puristuksissa ja sama kylkiluu napsahti poikki, kuin muinoin Marjamäen metsissä Jostain kumman syystä se ei tunnu olevan ihan niin kipeä kuin ensimmäisellä kerralla, joten toivonkin sen olevan vaan hieman "nyrjähtänyt" ... tosin kyllä siitä selkeä napsahdus kuului / tuntui Kuulostellaan siis reilu viikon kuluttua tilannetta. -Wettis-
|
|
|
Post by Artsi on Sept 9, 2008 14:36:51 GMT -5
PAIKKA VAIHTU PAULANIEMEEN VAARIN POLULLE, jos Veikolla ei oo mitään sitä vastaan. Soitellaan Veikolle huomenna ja varmistetaan. Hannukin on tulossa ja Isoviidan Kari ehkä, mut Torstaina 11. 9 Paulaniemessä klo 17:00 nähdään. Toivottavasti saadaan kasaan toistakytä pyörää.
|
|
|
Post by Artsi on Sept 12, 2008 13:36:16 GMT -5
Kierros pikkasta vajaa 1,6 km
Arttu: 39 kiekkaa ~ 60km Vörsti: veikkaisin ~ 37 kierr. 57 km Mää: 33 k. 52 km. nopein kierros 3:10 Marco: samat Mika: 32 k. > 50 km Jouni: vattakipu, toista tuntia Hannu: sparraili meitä Otto: Kammokyytiä tunti vartti, sit vaihdekeppi kiveen
Isoviidan Kari oli kaverinsa kans vähä aikasemmin täräyttämäs
Muutama lippi Reeneissä (kamera näytti liian alas)
ISOT KIITOKSET VEIKOLLE !!!
|
|
|
Post by Artsi on Sept 12, 2008 13:56:29 GMT -5
Pankaas kalenteriin
|
|