|
Post by Wettis #13 on Jan 8, 2011 13:02:13 GMT -5
... jokos Jaska oot saanut kammoledis? Kokemuksia?
-W-
|
|
|
Post by tetsa #48 on Jan 8, 2011 13:11:21 GMT -5
|
|
|
Post by Jarkko on Jan 8, 2011 13:37:06 GMT -5
Paljollako tetsa teet mulle tuollaisen setin? Vaadin vuoden takuun
|
|
|
Post by Wettis #13 on Jan 8, 2011 14:33:38 GMT -5
... niin Tetsa, paljolla? -W-
|
|
|
Post by tetsa #48 on Jan 12, 2011 9:55:36 GMT -5
ÖÖhhh... joku väärinkäsitys, ei oo mun tekeleitä toi linkin ledisetti. Harkinnassa oli kyllä tehdä samanlainen, mutta suomesta ostamalla osat tulee kalliksi. 4 lediä ja heijastinta jo n.200e. Kiinasta pitäis tilaa kamat, enkä oo sieltä tilannu koskaan enkä taida tilaa nytkään. Tekeminen ei olis kyllä paha homma.
|
|
|
Post by ™Jaska #38 on Jan 12, 2011 12:48:42 GMT -5
... jokos Jaska oot saanut kammoledis? Kokemuksia? -W- Kammoledi tuli viime vuoden puolella, ja pari kertaa nyt on sen kanssa ajeltu. Ledi pelittää hyvin, laatu on hyvä ja toimitusaika n. 4vkoa ei ole vielä paha. Paketti tuli paikalliseen postiin eikä juuttunut tulliin. Hinta tuolla setillä on 93€. Asiaan: valoteho on mulle ainakin riittävä, ainakin lumessa sillä pärjää, syksyn pimeät lumettomat ajat on eri asia, sen näkee silloin. Kummankin lampun saa erikseen ja tietysti yhtä aikaa päälle, ja tehoa voi säätää portaattomasti. Akunkesto lienee riittävä, mulla kummallakin reissulla valot paloi täysillä noin tunnin ja ekan kerran jälkeen akkupaketti kertoi olevansa 75% latauksessa, tokalla kertaa 100%. Eli se ilmoittaa siis 25% portain varaustilansa. Valokuvio on yhdistelmä lisäpitkää ja sumuvaloa, molemmat suunnattuna samaan pisteeseen, siinä ei ole erikseen säätöä jolla ns. lyhyen valon saisi säädettyä lähemmäs ja pitkän valon kauemmas. Ainoa viritys minkä siihen joutuu tekemään, on laturiin tarvittaja adapteri jolla sen saa tähän suomimallin pistorasiaan, laturissa on kaksi litteää tappia vajaan parin sentin etäisyydellä toisistaan. Mulla sattui olemaan Delseyn matka-adapteri jolla homma hoitui. Orkkiskaapeli riittää hienosti reppuun asti ja jatkojohdolla akun saa vaikka vyölaukkuun. Akun koko n. 5cm halkaisija ja 10 cm pituus. Ledin paino on ehkä 100-150g eli ei juuri mitään, ja akun paino ehkä vähän enemmän. Valoa käytetään erillisestä kytkimestä joten liittimiä ei tarvitse repiä auki valoa sammuttaakseen. Summa summarum: voin suositella, hinta-laatu varmasti kohdallaan. Toinen vaihtoehto on kaksi P7 lediä jolla myös pärjää, yhdellä P7:lla kuvio on varmasti liian kapea ja pistemäinen ja hajavalon määrä lähialueelle liian pieni. Tässä linkki suomalaisen myyjän sivuille: www.taskulamput.fi/tuote/polkupyoran_led_valaisin_ultimate/
|
|
|
Post by Rahikkala #35 on Jan 13, 2011 14:59:46 GMT -5
Ittellä kanssa toi sama setti Honkongista dealextremeltä tilattuna. Toimitus kesti joulun ja uuden vuoden aikaan alle kaksi viikkoa mikä on suorastaa aika hyvin mun mielestä. Yhden ajokerran kokemuksella oikeinkin hyvä peli. Valo paloi kirkkaana noin kaksi tuntia ja valoteho oli hyvä, ainakin minulle täysin riittävä. Lamppu oli valon yläpuolella maskissa ja akku sen mukana tulleella tasku-hihnakiinnityksellä tangossa keskellä ja hyvin pysyi. Kaverilla oli samanlainen lamppu lokarissa kiinni ja samasta paikasta tilattu yksiosainen ledi kypärässä, jolloin valoa oli jo julmasti. Kattoo nyt kuinka systeemit kestää pitemmän päälle.
|
|
|
Post by Zammy on Jan 18, 2011 5:57:03 GMT -5
Mä taidan pysyä kuitenkin vielä xenoneissa. Laitoin eilen 2 rinnankytkettyä Tatun akkua koeponnistukseen ja poltin vain toista kypärän 35w xenonia terassilla -1C pakkasessa. Syttyi klo.20.30 ja sammui 23.10.Ballasti vanhan mallinen, muistaakseni 8-16V alueella toimiva ja valotukusta aikoinaan ostettu.Riittää mulle, vaikka hiukan kovemmalla pakkasella toiminta-aika tuosta lyhenisikin.Mutta onhan se ledi nykyaikaa ja kevytkin vielä...
|
|
|
Post by Eetu on Apr 10, 2011 13:24:21 GMT -5
Asentelin ktm umpioon kans ksenonin 35wattisen omalla kannalla olevan. Kylä rupes näkee ainoo tenkkapoo tuli siinä että kun on bi-xsenon niin lyhyiltä pitkille se ei suostunu kääntämään millään,no aikaansa sitä taisteli niin vaatiin tasavirtaa eli vilkun johdoista kytkettiin katkasijan syöttöpiuhaan niin sai toimimaan valot ilman mopon käynnistämistä. Ja talveksi teen kypärävalon samanlailla tosin vaihdolla pyörän/kypärän valo. i63.photobucket.com/albums/h146/Jonsson89/Laitteet/ktmexc400.jpg
|
|
|
Post by Jarkko on Oct 5, 2011 15:21:40 GMT -5
|
|
|
Post by hermune on Oct 5, 2011 23:40:48 GMT -5
Ja aika painava jos toi lamppu itsessään painaa melkein puoli kiloa?
|
|
|
Post by Viltsu #8 on Oct 6, 2011 0:58:07 GMT -5
|
|
|
Post by hermune on Oct 6, 2011 2:03:47 GMT -5
Joo varsinkin kun taitaa ledit olla samoja Creen ledejä mitä saa muutamalla kympillä dealextremestä... (jos vain postittaisivat oikeita tavaroita ) perk...
|
|
|
Post by tetsa #48 on Oct 31, 2011 11:52:56 GMT -5
|
|
|
Post by Jarkko on Oct 31, 2011 14:00:57 GMT -5
Tossa olis Xenonin tehot, akku kestää 2.5h täydellä teholla, 20 asteen keila ja painoa vaan 110g: www.mytinysun.de/shop/page/63?shop_param=Hinta 400e... Noita Creen parhaita ledejä ei taida kyllä parilla kympillä saada, korkeintaan pelkän emitterin. Kokonaiset yhden ledin sarjat alkaa 75 taalasta ylöspäin. Noissa on tehokkaissa sarjoissa on siis kolme tai enemmän Creen tehokkaimpia ledejä.
|
|