|
Post by pauli on Oct 28, 2008 12:02:24 GMT -5
Tsau Onko kukaan koittanut Kotarissa noita ko.firman tuotteita, ovatko hintansa väärtejä? Onko muuten muilla ollut -07 300 exc:sä sellaista ominaisuutta/vikaa että käy kuin mopo eli siis kun kaasun kääntää kiinni niin kierrokset ei heti tipu vaan ikään kuin pompottaa pari-kolme kertaa ennen kuin rupeaa käymään tyhjäkäyntiä tasaisesti.
|
|
|
Post by marco#once on Oct 28, 2008 12:54:30 GMT -5
Kä käy käy...niin se käy. Joo mulla oli 07 300 EXC ja siinä ei kyllä ollut mitään vikaa. Aivan loistopeli. Neulat ja suuttimet oli tehtaan paketissa tulleita ja hyvin kyllä pelitti. 09 kolmesatkua en ole vielä saanut yhtä hyviin säätöihin...pikkuhiljaa kait..
|
|
|
Post by Jarkko on Oct 28, 2008 13:25:26 GMT -5
Kyseinen ilmiö on indikaatio liian laihasta seoksesta tyhjäkäynnin yläpuolella. Suurempi tyhjäkäyntisuutin tai erilainen neula poistaa ongelman. Kotarien säädöt ovat ainakin mulla olleet kahdessa eri pyörässä manuaalissa laihanpuoleiset. Racingbiken suositukset taas liian rikkaat, sopivat löytyy siltä ja väliltä. Oikeilla säädöillä kaksitahtinen ei lyö yhtään ylimääräistä rin tin tiniä kun kaasu käännetään kiinni. Ilmojen kylmeneminen tuo yleensä tuon esille ja samalla häviää paras alavääntö.
Mulla on yksi setti noita JD jetting sarjoja kotarin puolikkaaseen ylimääräisenä. Myyn halvalla jos kelpaa, ajan nimittäin nykyään japanilaisella. Sama käy ymmärtääkseni kaikkiin missä on 36mm kaasari.
|
|
|
Post by pauli on Oct 29, 2008 2:55:03 GMT -5
marco: mitkä sulla oli noi suuttimet ja neula? Mulla on nyt kiinni 172/40 neula N8RF keskilovi ja putkena Pro circuit platinium 2, six days änkkä. Koitan seuraavaks 45 tyhjistä. Jarkko: Minkälaista hintaa aattelit tolle sarjalle? Voishan sitä harkita kunhan saa ton toimimaan ensin.
P.s Saakos sinne pirkanmaan enskapoluille tulla koittaa ulkopuoliset vai onko ajo-oikeus vain kerholaisilla?
|
|
|
Post by Jarkko on Oct 29, 2008 13:50:17 GMT -5
Onko 30e paha? En ole varma onko kaikki suuttimet vielä tallessa, mutta ohjeet ja ne kaksi neulaa on. Noista neuloistahan siinä periaattessa maksetaan.
|
|
|
Post by marco#once on Oct 29, 2008 14:55:48 GMT -5
Muistaakseni näillä keleillä vielä 168/45, sama neula ja asento. Ilmaruuvi kierros ja kolme varttia. Paisari, Kotarin tehopaisari ja änkkä vakio, läpän jousi keltainen.
|
|
|
Post by pauli on Oct 30, 2008 11:17:58 GMT -5
No niin, nyt on sitten koitettu 45 tyhjiksen vaikutusta mutta eipä ollut isontamisesta apua. Täytyy koittaa vielä neulan nostoa jos siitä olisi lääkkeeksi.
|
|
|
Post by pauli on Nov 3, 2008 2:00:31 GMT -5
Terve taas Eipä ollut neulan nostoista apuja, nyt on taas paikallaan 172/42 N8RF keskilovessa, täytyy vissiin opetella elämään sen koputtelun kanssa... tai sit viedä kalliiseen dynopenkkiin...tai jos jollain on jotain ideoita mitä vois vielä tehdä niin kiitollisina otamme vastaan
|
|
|
Post by Jarkko on Nov 3, 2008 4:31:00 GMT -5
Jäi aiemmin kysymättä, että millä bensalla ajat? Shellin Vpowerilla ei pitäisi nakutella.
|
|
|
Post by pauli on Nov 3, 2008 8:04:56 GMT -5
Heh, just aamupäivästä pähkäilin tota ropleemaa ja kävi toi sama asia mielessä. Eli siis tähän asti olen ajanut 98:lla ja 2% Bellray H1R:ää. täytyykin nyt koittaa Ferrari bensaa ja jotain toista öljymerkkiä.
Ilmeisesti kylmillä keleillä, hitaassa puun kierrossa palaminen olisi parempaa ei racing/ puolisynteettisillä öljyillä? Terv. viikonloppu-virittäjä
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Nov 16, 2008 3:19:07 GMT -5
Mulla on kyllä toiminu toi H1R hyvin trialissakin, ei edes sen kone, eikä pakoputki (niissä yleistä) karstoittunut. Eli en usko vian olevan siinä öljyssä, bensassa voi ollakin. Timo (Purolla) varoitteli noista oktaaneista silloin kun säädin temmin alatiivisteen aika rajoille ja niin tosiaan kävi ettei St1:n 98:lla enää toiminut vaan nakutteli. Nesteen asemilta haetulla 98:lla ei sen sijaan ongelmia ollut koskaan.
|
|
|
Post by pauli on Nov 18, 2008 4:14:20 GMT -5
Linjoilla taas! Emmä sitä ittekään uskonut mutta onpahan nyt sitäkin kokeiltu, eli Ferrari bensaa kera 2% Mobil täys synteettisen öljyn, samanlainen koputtelu sieltä kuuluu. Motopalvelussa sanoivat että kuuluu asiaan, ei ole vika vaan ominaisuus.
|
|