|
Post by Oysterman #76 on Nov 8, 2008 11:30:35 GMT -5
Justiinsa.taasn o viskit korkattu siihen malliin paikkoja kolottaa niin *prkl*esti ku kaatuilin siä useempaan kertaan tai siis enhä mää kaatuillu vaa joku tai jotku oli siä tuuppimassa mut nurin!!!en vaa kyllä nähny ketää varmaa oli näkymättömiä tai sairaan nopeita,mut pollari kaatu iha ittestää siä se istuskeli puujuurella ja useempi meistä tilaili sille jelppiä,onneks ei käyny pahasti käsivaa irtos hetkeks oli kuulemma joku tuttu juttu.aika isoo pattia oli ja se sopi hyvin mulle olin varma hyvistä pisteistä,just nii taisin viädä holet kummassaki erässä mut neki epäonnistu si kuitenki.rata sopi mainiosti mulle nii kaua ku kippailu alko,meni iha vituiks niitten kaatumisten takia koko homma mut ai *stna* ku mua nauratti et ajaa noi kekkeruusit *stna* hiljaa ku mää olin koko ajan nurin ja silti ajon ne aina kii ois vaa tarvinnu *prkl* ajaa si viä päi tai jotai,koitin ronkosta potkasta mutta kerkes alta pois*stna*. muuten oli hianoo.
|
|
|
Post by Wettis #13 on Nov 10, 2008 16:21:05 GMT -5
Wrrrroooom! Jep, hienot oli ajelut Sellasia lihaksiakin on löytynyt, joita en tiennyt olevankaan ... sillä kolottaa vieläkin niin maan perkuleesti Ittellä kävi ekassa lähössä "vanhan aikaiset", eli käsiryyppy oli menny päälle kisan melko alkuvaiheessa. Luulin koneessa olevan jotain enemmänkin vialla, mutta onneksi ei sen vakavampaa. Ilmiönä oli, että pyörä sammuili myötänään ja koneen käyntiääni oli selkeästi erilainen. Kiitokset kuvaajille (ainakin Artulle) hienoista lipeistä! ... vaikka meitä "Ö-junioreita" ei ihan niin paljoo niissä näytettykään, niin oli hieno kattoo miten "isot pojat" tykittää menemään -Wettis-
|
|