|
Post by Hightower on Nov 27, 2008 15:09:00 GMT -5
marjikseen. Mää ja Ilvon Mika ollaan menossa pe viiren aikoihin ja lauantaina 9:30-10:00 aikoihin. Ketä pääsee? nimim. kadonneen lumen metsästäjät
|
|
|
Post by marco#once on Nov 27, 2008 15:25:56 GMT -5
Jos tästä kuumeesta selviää lauantaiksi, niin jossain pöllyää. Aivan sama onko se lunta vai kuraa . Hiekkaa se ei kuitenkaan ole Tän päivän ajot oli kyllä alta riman pikku kuumeessa
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Nov 28, 2008 15:00:55 GMT -5
Marjiksessa keli näyttää loistavalta! Meillä (4.8km sieltä) oli jo viiden aikoihin pinta rapeana, kuudelta koko piha jäässä. Ja se kuiva lenkki oli oikeesti kuiva torstaina. Ajaminenkin oli tosi hienoo, pimee ei niinkään. En tiiä jos ihan noin varhain jaksan raahautua ajokamoihin, mutta kymmenen aikoihin. Ja siitä se 7min. sit pelipaikalle. Missä te parkkeeraatte? Voisin jättää untuvatakin teitin autoille...
E: ei 7km vaan 7min.
|
|
|
Post by Hightower on Nov 28, 2008 15:28:23 GMT -5
Tarkoitus on kokoontua kympin aikoihin, ja autot on jätetty siihen murskan tien alkupäähän, ihan näkyville.
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Nov 30, 2008 15:21:42 GMT -5
Oli kyllä hieno reissu. Tosi paljon ihan uutta pätkää mulle ja vanhat tututkin oli muuttunu ja hukassa Sori jätkät, kun jätitte mut siinä vaiheessa kun rupesin kinkeen mopoo pystyn ja lähin jäljittään teitä jälkien perusteella niin ihan oikeesti oli vähän P**kat housussa fiilis ja sit kun tulitte vastaan niin pelästys pullahti ulos vähän asiattomana kommenttina. Yks pullasorsa tullu kerran pimeessä vastaan, vaikka sillä ajopaikalla oli sentään ajosuuntanuolikin, täpärästi kerkisin alta pois, melkein. Sen verran stongat osu, että mä mätkähdin päikseen puuhun siitä. Vieläkin sydän väpättää sitä muistellessa. Tänään käytiin sitten meitin Kärmes-jengillä ottaan mittaa noista poluista uudemman kerran ja tarvii sanoa, ettei se siirtymä hakkuulta toisne hakkuun läpi sinne liki safarimestaa ollu ollenkaan niin hirvee ekana pyöränä. En tainnu stumpata, enkä kaatua kertaakaan, mutta syvimmät montut kyllä yllätti taas ja likeltä piti. Kaikki kurvailtiin kertaalleen läpi ja oli vielä hienompaa kuin eilen. Vettä tosin oli vieläkin enemmän ja vapaamatkustajiakin mothingy matkan varrella takertu Onko se nykyisin lähes kuivaksi poluksi saatu hakkuu vaan mulle vaikeeta vai vintaileeko muillakin mopot niistä kaikista spoorin-sivu-kivistä ihan sikana? Ei mulla kyllä takaiskari toimi vieläkään eilisen ankaran kahden kierroksen pikasimmailulöysennyksen jälkeenkään, mutta kun keula toimii safarikivikoissa loistavasti ja tuolla vaan sinkoilee!?!?!?
|
|