|
Post by Artsi on Apr 16, 2009 10:13:20 GMT -5
Tässä ollaan Laankoskien ja Jounin kaa kovasti mietitty jalkaa rossiin. Kotarissahan ei oo rossissa sitä korvaketta johon orkkis jalka käy ja Laankosken Peten kaa mietittiin, et kuinkahan sääntöjen mukaista on hitsata semmosta EXC:n korvaketta. Noo, mää lähin liikkelle tommosella Race- henkisellä kevyehköllä versiolla, mallia Biltema- Motonet. Kuvia tua, jos niistä ny saa selvää. teamvirkki.1g.fi/kuvat/Tekniikkakuvat/09_04_Rossijalka_ideoita/Mulle on vähän epäselvää, et onks yleensä tohon puolikkaaseen äs äx äffään tarvikkeena jalkaa. Mut kehitellään ja seurataan liiton sääntöjä ja määräyksiä ton jalan suhteen. Aika vähä sitä on viä speksattu tua säännöissä, eli ei ollenkaan.
|
|
|
Post by oppes on Apr 16, 2009 14:30:56 GMT -5
GAS GAS EC 250:ssä on jalka vakiona. Lähetin kuvat työosoitteeseen, koska Virkin kuvagalleriaan en pääse sivuston salasanallani. t. Seppo
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Apr 16, 2009 14:50:11 GMT -5
Näyttää aika ohkaselta pelliltä? Kestääkö tosiaan kotari nojata siihen? Entä jos maa upottaa ja kallistuskulma kasvaa? Mä jouduin Shercoon ton pahuksen alustan madalluksen takia viriteleen koko sivutuen kiinnityksen uusiks, kun se tykkäs osua spooriss aihan kaikkeen vaikkei ollu kun 5cm vakioo alempana...
Mullakin on klemmari siinä, mut itse kiinnitys tulee ketjuohjuritullan pultin alle ja toinen toiseen sivutuen orkkis kiinnitysruuviin. Olisko tossa SXF:ssä mahdollisuus käyttää ketjuohjurirullaa/-rullia / niiden akseliruuveja?
Rungon hitsaus noilta kohdin tuskin olis hirven kriittistä lujuuden kannalta, vaikka lämpökäsittelyn kannalta oliskin, jos vaikutusalue pysyy pienenä ja takareunassa.
Muita ideoita: kiinnitä sivutuki ketjurullan ja takahäkin kiinnitysruuvien alle tai pannalla swingiin.
|
|
|
Post by Jarkko on Apr 17, 2009 8:29:38 GMT -5
|
|