|
Post by Artsi on Feb 7, 2010 8:14:26 GMT -5
Repan odotettu ohje! H4 Lamppu Hehkulampun 35/35W tilalle. 1. Sahaa ura H4 lampun asennon asettimelle keskelle alas. Lähivalokeila tulee oikeaan asentoon oikeanpuoleista liikennettä varten. 2. Asenna H4 Lamppu ja kiinnitä esim nippusiteillä siivekkeiden ympäri. Lampun vaihdossa samat siteet voi kääntää siivekkeistä pois ja takaisin. 3. Paina suojakumi liitinnastojen läpi. Esim viilalla voi auttaa venytetyn kumin puhkeamista. 4. Tinaa johdot ruskea maa, sininen kaukovalo ja vihreä lähivalo H4 pistokkeeseen. 5. Vinkki Umpion suuntaamiseen: Laita koroke esim M6 muovimutteri umpion kiinnitysruuvin alle, niin umpion suuntaus onnistuu riittävän alas. Outoa, että enduropyörät toimitetaan valo taivaalle suunnattuna, vaikka katsastusmääräykset vaatii laskevan valokeilan. PS olen asennellut H4 Lamppuja 70-luvulta lähtien hehkulamppujen tilalle. Katsastanutkin lukemattomia autoja ko muutoksen kera. Toimii taatusti. teamvirkki.1g.fi/kuvat/Tekniikkakuvat/2010_H4%20Lamppu%20Hehkulampun%203535W%20tilalle/
|
|
|
Post by Oysterman #76 on Feb 7, 2010 10:56:23 GMT -5
Taikka jos haluat välttyä näpertelyltä niin ostat polttimoksi H6M 35w,hehkulamppu kannalla h4 käy suoraan kiinni.kaikki jokka kyseli pakaraisella et miten mun valo o nii kirkas ni mulla o sellane.ei silti piäkse ruukkuvaloja.
|
|