|
Post by tomppa on Sept 9, 2010 1:26:09 GMT -5
Unicross eteen....
No MUN mielestä se ei ainakaan liukkaalla oo mikää hyvä valinta ku kaikki nappulat on samassa rivissä ja siten lähtee mutkassa aika liukkaasti luistamaan.
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Sept 9, 2010 8:24:22 GMT -5
NO kilpamoottoripyöräs melken sama mikä ees,itel loppu oleva mt 16 ja tiistaina heinäpeltopätkil pelas hienosti edes,nelari kyl puskee tietysti enemmän et varmaan tarkempi etusesta,no laitoin ettei vaan hyvin alkanut keskustelu vaan pääs hiipumaan
|
|
|
Post by Jarkko on Sept 10, 2010 14:25:59 GMT -5
Väänsin tos jarrurempan lomassa tuliterän 110 leveen MC5:n alle taakse Saarenmaan reissulle. Antoi toi käpytikka niin kovat suositukset, et Viltsu tietty toi riksusta heti testiin kun viel hinnatkin kohdallaan. Ja kuulin faktoritiiminkin näitä testailleen. Oli kyllä tosi napakka pienemmälle 120 solulle. Rungon ympärysmitta renkaassa just sama kuin 130 levee S12. Nappulan korkeus tosin millin vähemmän PS. Hyljätystä Bilteman 110-18 crossista löytyi kolme repeemää rungosta. Noissakin aika paljon laatuvaihtelua, kun aiemmat kestäneet
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Sept 11, 2010 2:00:31 GMT -5
no jakke.mul ja tuomisel uudet semmoset al meinaa mc5,eli kyl pelaa sannal hienosti ja joka paikas
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Sept 11, 2010 3:25:36 GMT -5
No on mulla ainakin hyvä syy etten pysy perässä, mä lähden tolla vanhalla kuluneella veerupperin sääntögummilla vaan... toivottavasti ei o ihan kankailla palatessakaan ;D
|
|
|
Post by Pasi #20 on Dec 9, 2010 10:35:02 GMT -5
mitäs rengasta vetomiähet suasittelee noupadille talveks?
|
|
|
Post by Oysterman #76 on Dec 9, 2010 11:26:56 GMT -5
osta mikkä vaa mut älä osta mitää pari talvee renkaita.jotkut missä o sairas pito ni noupadit pikkase vapisee.tai osta jotkut v*tun trellikat joilla ees vetomiähet ei aja lujaa.pää asia kuha ostat.
|
|
|
Post by frededikkkkk,alias reetu#69 on Dec 9, 2010 11:54:48 GMT -5
niin,tästähän taas vääntö alkaa,lait jottain mustaa mis on piikkei,mut tota mc-5 taakse ja irc eteen,siin on hyvää settii,itel mitakset ees ja takkaa,et en ees kehu omia renkaitakaan,kärmeksel tietysti ain unicross tai pirelli mt 16,mut se on kisa ja etunen,takan mitä sattuu löytymään kauppiailta.morooooo nääääs
|
|
|
Post by Jarkko on Dec 9, 2010 15:27:20 GMT -5
Jos kestävyys on ainoa mikä merkkaa, niin varmaan niillä tuumakoon Trellikoilla ajaa pisimpään.
Jos hinta merkkaa ja pitoakin haluaa niin IRC on ainakin itsellä ollut paras tähän mennessä. Runko on kevyt, siinä on iso ilmatila, avoin kuvio, hyvä pito myös jäällä ja tukevat leveät nappulat myös sivuilla joissa nastat pysyy hyvin kiinni. Kesto on myös kohtuullinen. Rungoissa on ollut kai laatuvaihteluita jonkin verran.
Taakse hyvä vastaavanlainen rengas on Michelin AC-10, se on yksi kevyimpiä runkoja, pito hyvä ja jos on kunnolla tehty niin kestääkin kohtuu hyvin.
Olen myös kuullut Mitaksista hyvää muualtakin kuin Turusta, itsellä ei oo kokemusta. Ja monet pelimiehet ajaa takana MC-5:lla ja edessä Unicrossilla hyvän pidon, ison ilmatilan ja keveyden takia. Itse en ole testannu nastoitettuja Metzelereitä kuin Uncrossia ja sivunastat lähtee kyllä nopsaan.
|
|
|
Post by Pasi #20 on Dec 10, 2010 14:35:35 GMT -5
|
|
|
Post by Hightower on Dec 10, 2010 15:30:27 GMT -5
Panny Anne se Pasin wiskileka jo piiloon!
|
|
|
Post by Sirkku #31 on Dec 10, 2010 16:22:53 GMT -5
Vedä bestgrippejä, mustaan 1100 ja vaakon nakilta 1000 ;D
|
|